پرسپولیس در روزی که یک پنالتی از دست داد در مسجد سلیمان به تساوری رسید تا ۵ امتیازی شود.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در هفته سوم لیگبرتر در مسجد سلیمان میهمان نفت  بود. یحیی گل محمدی در این بازی به دو بازیکن اصلی خود یعنی وحید امیری و پهلوان در نیمه اول استراحت داده بود اما با شروع نیمه دوم هر دو بازیکن را وارد ترکیب کرد. حساس ترین صحنه نیمه اول این بازی پنالتی ای بود که سیامک نعمتی از دست داد.

 ارسال در عرض و زمینی مهدی شیری را مهدی عبدی با پاس پشت پای استثنایی در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به بشار رسن رساند که در ادامه برخورد گلر نفت با هافبک عراقی پرسپولیس با نظر اشکان خورشیدی پنالتی تشخیص داده شد.
دقیقه ۳۹: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را سیامک نعمتی به سمت چپ خود زد که توپ به تیرک عمودی دروازه نفت مسجدسلیمان اصابت کرد و دفع شد.

در نیمه دوم پرسپولیس هجومی تر بازی کرد و تا آستانه باز کردن دروازه نفت هم پیش رفت اما ضربه سر شجاعی را گوهری گلر نفت از روی خط برگرداند. پرسپولیس همچنان از نداشتن یک مهاجم ششدانگ رنج می برد.موضوعی که تا به اینجای لیگ باعث شده تا سرخ ها ۴ امتیاز مهم را از دست بدهند. پرسپولیس با این یک امتیاز ۵ امتیازی شد و در فاصله دوامتیازی صدر قرار گرفت. 


هفته سوم لیگ برتر؛ پنجشنبه: ۰۶/۰۹/۹۹؛ ساعت ۱۶:۳۵
داور :اشکان خورشیدی 
کمک ها:علیرضا ایلدروم – هادی طوسی 
داور چهارم: حسین زیاری/  ناظر: حسن کامرانی فر
ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

ترکیب نفت مسجد سلیمان

احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی،  محمدمهدی محبی(۷۱- فرید بهزادی‌کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی


ترکیب پرسپولیس


حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری(۴۸- احسان پهلوان)، میلاد سرلک،کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، مهدی عبدی

کد خبر 568101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha