رئیس سابق یوفا بعد از درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: من او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نمی کنم اما اطرافیانش را سرزنش می کنم.

مارادونا پلاتینی پله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال فرانسه و رئیس سابق یوفا درباره درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی و رقیب سنتی اش در مصاحبه با نشریه «اکیپ» گفت: واقعا درگذشت مارادونا ضربه بزرگی به فوتبال است و خبری بسیار ناراحت کننده است. اما بعد از اتفاقات سال های گذشته من توقع چنین خبری را داشتم. من آماده بودم  تا روزی خبر وداع با مارادونا را از طریق رادیو بشنوم.

وی افزود: وقتی او را دیدم که به سختی صحبت می کند و به سختی راه می رفت متوجه شدم ستاره آرژانتینی کار سختی دارد. به همین خاطر شما خودتان را برای اخبار بد آماده می کنید. اما وقتی این خبر امروز به ما رسید در قلب و ذهنت اندوهی بزرگ برانگیخته می شود.

 پلاتینی ادامه داد: من او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نمی کنم. اما اطرافیانش را سرزنش می کنم. همه اطرافیانش از او به بهترین شکل استفاده کردند و به او کمک نکردند تا بهبود پیدا کند. با وجود توانایی زیادی اش اما به نظرم یوهان کرایف بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بود. او پادشاه فوتبال کشورش بود.به نظرم اگر من یا زیدان فوت شویم در فرانسه ۳ روز عزای عمومی اعلام نمی شود.

کد خبر 568086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha