مجموع نظرات: ۴
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

با بالا رفتن نرخ دلار دیگر درآمد ریالی ارزشش را از دست داده است. حتی اگر ماهانه بیشتر از ۵ میلیون هم درآمد داشته باشید باز هم دوام آوردن در برابر مخارج زندگی امکان‌پذیر نیست. راه‌حلی که در حال حاضر می‌تواند به صورت قطعی جواب دهد این است که درآمد دلاری داشته باشید.

image-20201126103915-1.jpeg

چون تورم و هزینه‌های زندگی با بالا رفتن دلار بیشتر می‌شوند اما اگر درآمد دلاری داشته باشید نگران این مسائل نخواهید بود.

اما آیا درآمد دلاری در ایران امکان‌پذیر است؟ مجید نیکنام نابغه میلیونر ایرانی روشی را کشف کرده است که تنها با یک گوشی می‌توانید روزانه درآمدی بیشتر از ۵۰ دلار داشته باشید. یعنی ماهی بیشتر از ۱۵۰۰ دلار. یا به نرخ امروز دلار بیشتر از ۴۰ میلیون تومان.

تا حالا بیشتر از ۱۴۰۰ نفر این روش را امتحان کرده‌اند و نتایج کارآموزان باورنکردنی است. تقریبا بیشتر از ۹۵ درصد کارآموزان درآمد بیشتر از ۲۰ میلیون در ماه درآمد داشته‌اند و کسانی که وقت زیادی را پای کار گذاشته‌اند حتی به درآمد بیشتر از ۷۰ میلیون هم رسیده‌اند. بله. همینجا. در ایران.

روش این دوره بسیار ساده است. خیلی‌ها دوره نابغه میلیونر را جایگزینی مناسب برای بورس آشفته‌ی این روزها می‌دانند. افرادی که قبلا بورس کار می‌کردند و مدام نگران بالا و پایین شدن شاخص بودند. حالا بدون اینکه ریسک کنند و یا استرس داشته باشند درآمدهایی بسیار بالاتر از بورس را تجربه می‌کنند. از روز سومی که این دوره را تهیه می‌کنید درآمد دلاری شما شروع می‌شود و تا یک ماه به درآمدی بیشتر از ۳۰ دلار در روز می‌رسید. ادامه‌ی کار به تلاش شما بستگی دارد و حتی می‌توانید این درآمد را به بالاتر از ۱۰۰ دلار در روز هم برسانید.

این دوره ضمانت بازگشت وجه هم دارد. یعنی اگر دوره را خریداری کنید و با انجام تمام مراحل به درآمد دلاری ایده‌آل‌تان نرسیدید می‌توانید هزینه دوره را مجددا پس بگیرید. این امکان قبلا در هیچ دوره‌ی دیگری وجود نداشته است. اما ضمانت‌نامه کتبی در اختیار شما قرار می‌گیرید و هر لحظه که خواستید می‌توانید هزینه را پس بگیرید.

اما این روش چیست؟

این روش با تمام روش‌های تبلیغاتی که قبلا دیده‌اید فرق دارد. یک روش کاملا جدید است که ۶ ماه پیش کشف شده است و هر روز درآمدی بیشتر و بیشتر دارد. همین حالا روی این لینک کلیک کنید: (دوره نابغه میلیونر) تا اطلاعات کاملی در مورد این دوره کسب کنید. در اینجا هم فایل ویدیویی ۲۰ نفر از کارآموزانی که این دوره را تهیه کرده‌اند مشاهده می‌کنید. دوره نابغه میلیونر کاملا تضمینی است. شما از روز سوم شروع به کسب درآمد دلاری می‌کنید.

این روش مثل روش‌های کلاهبرداری که توسط سایر دوره‌ها آموزش داده می‌شود نیست. باینری آپشن نیست. بیت کوین نیست. درآمد از اینستاگرام نیست. به هیچ وجه هرمی نیست و اصلا عضوگیری و یا ساختن هرم نیاز ندارد. خودتان با گوشی‌تان می‌توانید تمام کارها را انجام دهید.

در دوره نابغه میلیونر تمام مراحل قدم به قدم به شما آموزش داده شده‌اند. پشتیبانی تمام وقت در تلگرام و واتس اپ انجام می‌شود و هر جایی که سوالی داشته باشید می‌توانید با خود مهندس مجید نیکنام در ارتباط باشید و یا تیم متخصص و باتجربه آکادمی فرتاک تمام اطلاعات لازم را به صورت قدم به قدم به شما آموزش می‌دهند. اگر تمام اطلاعات دوره را قدم به قدم جلو ببرید از روز سوم درآمد دلاری شما شروع می‌شود. از روز سوم می‌توانید با دلار پول دربیاورید و با ریال خرج کنید. این تنها راهی است که می‌توانید زندگی ایده‌آل‌تان را بسازید.

کد خبر 568022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha