مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

مرگ مرتضی حداد روزنامه‌نگار، طراح، گرافیست و فعال رسانه‌ای قزوین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا موجی از تالم و تاثر را میان اصحاب رسانه استان به وجود آورد.

مرتضی حداد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، این روزنامه‌نگار جوان چند روز گذشته بر اثر وخیم شدن وضعیت جسمانی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بوعلی شهر قزوین بستری شد که در نهایت شامگاه گذشته(سه‌شنبه چهارم آذر) بر اثر وخیم شدن وضعیت بیماری، جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.

به دنبال انتشار خبر درگذشت این فعال مطبوعاتی با سابقه، پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان با صدور پیام تسلیت با خانواده متوفی ابراز همدردی کردند و ضمن انتقاد از کاستی‌ها و نواقص موجود در مراکز درمانی استان از زحمات کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قدردانی نمودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز با صدور پیامی، درگذشت این گرافیست جوان قزوینی را به جامعه هنرمندان و رسانه‌ای استان تسلیت گفت و بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و فرهنگ سازی این مهم در جامعه تاکید کرد.

حسن ارداقیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز با صدور پیام تسلیتی در این خصوص، گفت: کادر درمان استان از همه امکانات و تجهیزات پزشکی اعم از تخت آی سی یو و دستگاه کمک تنفسی برای نجات جان این عزیز همانند سایر بیماران بستری در مراکز درمانی استفاده کردند و کوچکترین کوتاهی در درمان این گرافیست و فعال مطبوعاتی استان نداشته‌اند.

مرتضی حداد روزنامه‌نگار، طراح و گرافیست متولد سال ۵۷ در قزوین و دانش‌آموخته رشته هنرهای تجسمی و گرافیک بود. او فعالیت خود را از دهه ۸۰ با نشریه وزین‌نامه قزوین آغاز کرد و در کانون روزنامه‌نگاران دهخدا، خانه مطبوعات، سرای روزنامه‌نگاران و انجمن هنرهای تجسمی عضو بود. برگزیده انتشارات روابط عمومی و کسب تندیس برتر در جایگاه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی، برگزیده شش دوره جشنواره مطبوعات و جشنواره فصلی استان قزوین از ۹۲ تا ۹۵، برگزیده مسابقات عکاسی خبری و شرکت در نمایشگاه گروهی عکس خبری قزوین در سال ۱۳۸۵ از جمله سوابق کاری این مرحوم بود.

کد خبر 567882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha