مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری کارت به کارت در این استان خبر داد که به صورت گسترده در سراسر ایران کلاهبرداری می‌کردند.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی چهارشنبه پنجم آذر گفت: ماموران پلیس دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی در پی دریافت شکایاتی مبنی بر کلاهبرداری کارت‌به‌کارت در بیمارستان‌ها، موضوع را در دستور کار قرار دادند و با رصد پرونده‌های شاکیان مشخص شد افرادی در زندان‌ها افراد مرتبط با بیمار را در بیمارستان‌ها شناسایی و اقدام به دریافت اطلاعات آنها می‌کردند. سپس در قالب پزشک معالج با خانواده‌ها تماس می‌گرفتند و برای تهیه دارو پول می‌خواستند.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در پیگیری‌های ویژه پلیس سرنخی از کلاهبرداران به دست آمد و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند که مشخص شد سرکرده باند دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری است. متهمان به کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس و دیگر مناطق اعتراف کردند. تاکنون ۳۵ مالباخته در این زمینه شناسایی شده‌اند و چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

کد خبر 567832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha