بازار سهام امروز چهارشنبه ۵ آذرماه را با افت آغاز کرد و تا بیش از ۶ هزار واحد منفی شد اما پس از ساعتی تغییر مسیر داد و مثبت شد و هم اکنون شاخص کل با افزایش ۷ هزار و ۲۰۳ واحد در محدوده یک میلیون و ۳۶۴ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۳ شاخص کل با ۷ هزار و ۲۰۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۶۰۸ واحد افزایش به رقم ۳۹۴ هزار و ۱۸۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۵۹ هزار معامله به ارزش ۹۹ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۱۰ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۰۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۹۸ هزار و ۱۹۸ معامله انجام داده‌اند که ۲۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه،  فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و بیمه تجارت نو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 567720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha