به نظر می رسد سرمربی استقلال قصد دارد در بازی ماشین سازی از رشید مظاهری در درون دروازه استفاده کند

رشید مظاهری

به گزارش همشهری آنلاین استقلال بعد از شکست در هفته دوم لیگ مقابل فولاد حالا در این هفته میزبان ماشین سازی تبریز است و امیدوار هستند که با پیروزی در این بازی تلخی شکست هفته گذشته را فراموش کند. شنیده ها از تمرین آبی پوشان حاکی از این است که به نظر می رسد سرمربی استقلال قصد دارد در این بازی از رشید مظاهری در درون دروازه استفاده کند. بعد از جذب دروازه بان تراکتور در ابتدای فصل به واسطه پنجره های بسته استقلال، این تیم نتوانست از این دروازه بان استفاده کند تا حسینی در هفته اول به میدانن برود و در اولین هفته کلین شیت کند.

عملکرد حسینی در هفته اول باعث شد تا فکری به این دروازه بان وعده بدهد تا زمانی که بتواند کلین شیت کند جایگاه او به خطر نخواهد افتاد. سرمربی استقلال خیلی زود به وعده خود عمل کرد و در هفته دوم و در دیدار حساس برابر فولاد هم از حسینی استفاده کرد. با این وجود دریافت 2 گل از این دروازه بان باعث شد تا وعده فکری به حسینی هم منقضی شود و حالا سرمربی استقلال قصد دارد تا از رشید مظاهری در دیدار برابر ماشین سازی استفاده کند .

حالا باید دید دروازه بان ملی پوش سابق تراکتور تا چند هفته می تواد جایگاه ثابت خود را حفظ کند و درون دروازه استقلال بایستد.

کد خبر 567547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha