مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
۰ نفر

پسر عاشق وقتی با مخالفت خانواده دخترعلاقه‌اش برای ازدواج روبه‌رو شد، تصمیم عجیبی گرفت؛ او طنابی از درختی در پارک آویزان کرد و قصد داشت به زندگی‌اش پایان بدهد، اما با تلاش تیم جنایی و اورژانس اجتماعی به زندگی بازگشت.

حوادث

به ‌گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۵ صبح دیروز یکی از مأموران کلانتری تهران‌نو با قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت و گفت که پسر جوانی در پارک قصد خودکشی دارد و آنها با وجود تلاش زیاد نتوانسته‌اند او را منصرف کنند.

بازپرس جنایی پس از این تماس راهی محل حادثه شد. به جز وی، مأموران پلیس و اورژانس اجتماعی نیز در محل حضور داشتند. آنها شاهد صحنه عجیبی بودند؛ از درختی در داخل پارک طنابی آویزان شده و پسر جوان آن را دور گردنش حلقه زده بود و در مقابل چشمان وحشت‌زده افرادی که برای ورزش صبحگاهی به پارک رفته بودند، قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد.

یکی از مددکاران اورژانس اجتماعی با هماهنگی بازپرس جنایی با پسر جوان وارد مذاکره شد. او شروع به صحبت با این پسر کرد و اسمش را پرسید و در نهایت سؤال کرد که چرا قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد. پسر جوان ‌گفت که عاشق دختری شده و قصد داشته با او ازدواج کند اما خانواده دختر با این وصلت مخالفت کرده‌اند. به همین دلیل دچار شکست عشقی شده و تصمیم گرفته به زندگی‌اش پایان بدهد.

او ‌گفت: بدون دختر مورد علاقه‌اش نمی‌تواند به زندگی ادامه بدهد و اگر با او ازدواج نکند، زندگی برایش معنی ندارد.

وقتی علت تصمیم او مشخص شد، تیم جنایی و اورژانس اجتماعی سعی کردند با صحبت، او را آرام کنند. هرچند پسر جوان مدام تهدید می‌کرد که قصد پایان دادن به زندگی‌اش را دارد، اما درنهایت حرف‌های تیم جنایی تأثیرش را گذاشت و پسر جوان منصرف شد و طناب را از دور گردنش باز کرد. به این ترتیب او به زندگی برگشت و با دستور بازپرس در اختیار مرکز مشاوران کلانتری قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که از تصمیمش صرف‌نظر کرده است.

کد خبر 567362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha