محمدحسین میثاقی می‌گوید چندین بار به رسول‌پناه برای حضور در برنامه هماهنگ کرده اما او در این برنامه شرکت نکرده است.

میثاقی

به گزارش همشهری آنلاین در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی در قسمتی از این برنامه اعلام کرد که آنها چندین بار با رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس هماهنگ کرده اند تا او در این برنامه حضور پیدا کند و در مورد اتهاماتی که به گل محمدی و شجاع خلیل زاده زده است، پاسخگو باشد.

میثاقی در صحبت هایش گفت: «برای دو هزار و پانصدمین بار عرض می کنم که راجع به صحبت های آقای رسول پناه و اتهاماتی که به یحیی گل محمدی و شجاع خلیل زاده و چند نفر از بازیکنان تیم وارد کرده است و اتفاقاتی که در زمان مدیریت ایشان رخ داده است، آیتم های مورد نظر را آماده کرده ایم و منتظر آقای رسول پناه هستیم.»

وی گفت: «ما ۳ بار با آقای رسول پناه هماهنگ کردیم و در این چند روز بارها با ایشان صحبت کرده ایم. گویا مادرشان در بستر بیماری بوده اند هر بار قول دادند به برنامه تشریف بیاورند ولی خلف وعده کردند. اما ما منتظر ایشان می مانیم.»

میثاقی در ادامه گفت: «ایشان نهایتا باید تشریف بیاورند و به هواداران پرسپولیس توضیح بدهند. نمی شود آدم چیزی بگوید و فرار کند. دوران این اتفاقات تمام شده است. زمانی که بحث و ابهامی را مطرح می کنیم باید در موردش توضیح بدهیم. ما این موضوع را پیگیری می کنیم و آن را ول نخواهیم کرد.»

کد خبر 567360

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha