سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

گروه ورزشی: رقابت‌های ورزشی محلات بانوان تهران در حالی آغاز شد که بیش از 12 هزار بانوی پایتخت‌نشین در مراسم افتتاحیه در استادیوم آزادی حضور یافتند.

مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان دیروز در سالن 12 هزار نفری آزادی و با حضور خانم مشیر مشاور شهردار در امور بانوان، مصطفی آجورلو رئیس تربیت‌بدنی شهرداری تهران و جمعی از مسئولان ورزشی شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم و پس از رژه تیم‌های ورزشی مناطق 22‌گانه پایتخت، محمدیان معاونت ورزش بانوان تربیت‌بدنی شهرداری گفت: «استقبال پرشور بانوان تهرانی از برگزاری سومین المپیاد ورزش بانوان محلات شهرداری تهران، انگیزه ما را برای خدمت و پاس داشتن فرصت‌های خدمت‌گذاری صدچندان می‌کند.

واقعیت این است که چیزی جز ورزش ماهیت و هویت اجتماع سالم را معنا نمی‌کند و اکنون قصد داریم تا سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان محلات تهران را پرشورتر و گسترده‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.»

وی ادامه داد: «این مهم با حمایت‌های شهردار محترم تهران، مساعدت‌ها و همراهی‌های مسئولان شهرداری و اعضای محترم شورای شهر به ورزش بانوان، تحقق یافته است.

گام‌هایی این چنین استوار به نشاط، پویایی، تربیت و تقویت نیروهای سازنده می‌انجامد و در نهایت نسلی سالم، شاداب، متعهد و مؤمن را پرورش می‌دهد، چراکه ورزش یک مکتب انسان‌سازی است.»

این مراسم با نمایش نمادین هریک از رشته‌های ورزشی ادامه یافت و گروه‌های مختلف ورزشکاران به طور نمادین 17 رشته ورزشی را اجرا کردند.

درادامه مراسم، مصطفی آجورلو با تشکر از حضور پرشور بانوان تهرانی اظهار داشت: «شما بانوان بزرگوار همگی قهرمان هستید، چراکه در راهی گام برداشته‌اید که در نهایت به سلامت جامعه می‌انجامد و عملی صالح است.

باعث خوشحالی و سرافرازی است که حدود 300 هزار بانوی تهرانی از اقشار و رده‌های سنی مختلف در رقابت‌های محلات که از امروز آغاز و تا پایان تابستان ادامه می‌یابد، حضور می‌یابند و از این بابت باید به همه مردم ایران و نیز مسئولان تبریک گفت و درود فرستاد.»

گفتنی است این مراسم که از ساعت 17 دیروز آغاز و حدود 2 ساعت به طول انجامید، در حالی به پایان رسید که گروه‌های مختلف پیرامید و ایروبیک به اجرای نمایش پرداختند.

شایان ذکر است، رقابت‌های ورزشی بانوان محلات مناطق 22‌گانه شهرداری تهران در 17 رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، شنا، شطرنج، دارت، همگانی، تنیس‌روی‌میز، کاراته، تکواندو، دوچرخه‌سواری، اسکیت، ایروبیک، بدمینتون، ژیمناستیک و ورزش معلولین شامل گلبال، شنا و پینگ‌پنگ از دیروز شروع شد.

کد خبر 56718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز