مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

نصب دوربین مداربسته این روزها برای بسیاری از کسب و کارها نقشی تعیین کننده دارد و یافتن مناسب­ترین و با کیفیت ­ترین دوربین، همیشه برای کارفرمایان یک دغدغه جدی بوده است. دوربین داهوا یکی از پرفروش ترین برندهاست که در پروژه ­های بسیار مهم در سطح جهانی از آن استفاده می ­شود.

دوربین دالاهو

اگر شما هم به فکر نصب دوربین مداربسته برای منزل یا محیط کارتان هستید، می­خواهید از قیمت دوربین مداربسته داهوا مطلع شوید و ویژگی­های منحصر به­فرد دوربین داهوا و علت محبوبیت این برند را بدانید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

نصب دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

شاید هنوز عده­ای بر این باورند که نصب دوربین مداربسته متعلق به شرکت­های بزرگ یا فروشگاه­هایی با مساحت زیاد است که سرکشی و وارسی آن­ها وقت زیادی از کارفرما یا متولیان امر می­گیرد، اما واقعیت این است که نقش دوربین­های مداربسته در زندگی­ها آن‌چنان گسترده شده است که افراد برای اطمینان از امنیت منزلشان یا بررسی دائمی کارمندانشان حتی در محیط­های کوچک از دوربین مداربسته استفاده می­کنند. تحقیقات نشان می­دهد نصب دوربین مداربسته در منازل برای مادران شاغل امنیت خاطر زیادی به ارمغان می­آورد؛ به طوری که راندمان آن­ها در محل کار افزایش پیدا می­کند. نصب دوربین مداربسته در اتاق کارمندان نیز سبب می­شود، کارمندان، مدیر را همواره ناظر بر اعمال خود بدانند و ضمن ارتباط با درست با ارباب رجوع از امور باطلی که صرفا باعث وقت گذراندن می­شود بپرهیزند.

چه مارکی از دوربین مداربسته را تهیه کنیم؟

یکی از مهم­ترین دغدغه­های افراد هنگام خریدن و نصب دوربین مداربسته این است که با کیفیت­ترین برند را انتخاب کنند؛ چرا که به هرحال با توجه به مزایای دوربین مداربسته اقدام به خرید و صرف هزینه می­کنند و می­خواهند از این هزینه، بیشترین فایده را نصیب خود کنند. یکی از معتبرترین شرکت های تولید تجهیزات تصویری، شرکت داهوا  Dahuaاست. دوربین داهوا امروزه در ایران و جهان به یکی از برندهای محبوب دوربین مداربسته تبدیل شده است. شاید قیمت دوربین مداربسته داهوا در مقابل سایر برندهای موجود در بازار قدری بیشتر باشد؛ اما خریدار باید بداند که خرید دوربین مداربسته، اتفاقی روتین و همیشگی نیست. بلکه با یک انتخاب صحیح، یک بار خرید می­کنید و یک عمر استفاده. در واقع قیمت دوربین داهوا در برابر ارزش خرید آن اصلا به چشم نمی­آید!

آشنایی با برند داهوا

شرکت داهوا در سال ۲۰۰۱ در چین تاسیس شده است. در سال ۲۰۱۴ در بین ۵۰ شرکت برتر تولید کننده تجهیزات تصویری در جهان رتبه ششم را با اقتدار به خود اختصاص داده و در سال ۲۰۱۵ رتبه دوم دنیا در اختصاص دادن بیشترین سهم بازار به محصولات خود را کسب کرده است. از دوربین داهوا امروزه در سراسر جهان استفاده می­شود. به طور مثال از مهم­ترین کاربردهای دوربین داهوا در جهان می­توان به استفاده از آن در المپیک تابستانه ۲۰۱۶ ریو، بانک های نروژ، امنیت عمومی شهرهای ایتالیا و مسابقات جهانی شنا در چین اشاره کرد. این برند محبوب، علاوه بر دوربین داهوا، تولید کننده­ی دوربین­های حرارتی، آیفون تصویری، پهباد، دزدگیر و تجهیزات شبکه نیز هست. در ادامه به ویژگی­های دوربین مداربسته این برند محبوب و قیمت دوربین داهوا خواهیم پرداخت.

دوربین داهوا

ویژگی­های دوربین داهوا

در ادامه مطلب به برخی ویژگی­های دوربین مداربسته برند محبوب داهوا می­پردازیم:

  • مجهز به تکنولوژی HDCVI

دوربین­های مداربسته به طور کلی به سه دسته تحت شبکه، آنالوگ و اچ دی  تقسیم می­شوند. اگرچه شرکت داهوا اولین شرکتی نبود که با تلفیق دو تکنولوژی آنالوگ و آی پی به کیفیت بالای دوربین­های مداربسته تحت شبکه دست یافت، اما انواع دوربین داهوا اکنون مجهز به تکنولوژی HDCVI هستند.

  • مجهز به فناوری IVS

دوربین­های این برند قابلیت نصب در تمامی مکان­ها را دارند و در برابر شرایط جوی و محیطی مقاومند. انواع دوربین داهوا مجهز به فناوری IVS هستند. بر اساس این ویژگی، دوربین­ها امکان ضبط سریع و ارسال اطلاعات به یک سرور مرکزی را دارند. قابلیتی که در هنگام سرقت، هشدارهای لازم را به مرکز اعلام می­کند. دوربین داهوا بر اساس این ویژگی امروزه در بسیاری از محیط­های کاری حساس مانند طلافروشی­ها، موزه­ها و سفارتخانه­ها در حال بکارگیری است.

  • قابلیت آنالیز هوشمند و ارائه گزارش

با نصب دوربین مداربسته شرکت داهوا، می­توانید به هوشمند شدن کسب و کارتان کمک کنید؛ به طوری که این دوربین­ها قادرند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه گزارشاتی از ورود و خروج افراد، شمارش افراد، میزان حرارت و سایر اطلاعاتی که برای هر کسب و کاری می­تواند مهم باشد، ارائه دهند.

  • قابلیت دنبال کردن هدف

می­توانید تنظیمات دوربین داهوا را به گونه­ای تغییر دهید که هدف مورد نظر شما را در صورت رؤیت دنبال کند و یا با دقت جزیی­تری آن را رصد نماید و روی سوژه زوم کند!

  • مناسب بودن قیمت دوربین داهوا در مقایسه با سایر برندها

قیمت دوربین مداربسته داهوا در مقایسه با سایر برندهایی که تمام قابلیت­های فوق را دارا هستند، بسیار مناسب است، اما قیمت دوربین داهوا در مقایسه با سایر دوربین­هایی که در بازار موجود است قدری بیشتر است. این به این معناست که اگر قصد نصب دوربین مداربسته­ای دارید که هوشمند و منطبق با تکنولوژی روز دنیا و همگام با برترین برندهای سطح اول جهان باشد، دوربین داهوا را انتخاب کنید. قیمت دوربین مداربسته داهوا هرچه که باشد به نسبت امکاناتی که با خرید آن به دست می­آورید به صرفه است. علاوه براین، دوربین مداربسته چیزی نیست که قرار باشد یک یا دوسال دیگر آن را تغییر دهید و مجددا متحمل هزینه شوید، بنابراین با خرید دوربین داهوا تا چند دهه آینده و شاید تا پایان عمر دیگر نیاز به خرید دوربین مداربسته نخواهید داشت!

نصب دوربین مداربسته

دوربین داهوا را از کجا بخریم؟

وقتی یک برند، محبوب در سطح جهان می­شود، بسیاری از سودجویان تلاش می­کنند با ساخت نمونه­های تقلبی جیب خود را پر کنند. بنابراین هوشیار باشید که خرید دوربین داهوا را از مراکز معتبر پیگیری نمایید. پیشنهاد ما به شما برای خرید و نصب دوربین مداربسته مراجعه به گروه "دوربین مارکت" (doorbinmarket.com) است. این مجموعه که ۱۰ سال است با تکیه بر دانش متخصصین خود در زمینه شبکه و دوربین مداربسته فعالیت می­کنند، مرکزی معتبر برای تهیه و نصب دوربین مداربسته به شمار می­آیند. شما می­توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه و تماس با تیم دوربین مارکت از نظرات کارشناسی مشاوران برای خرید دوربین داهوا و انواع دوربین مداربسته برخوردار شوید. کارشناسان این مجموعه از مشاوره برای خرید تا پیگیری سبد سفارش شما و راهنمای نصب دوربین مداربسته در کنار شما خواهند بود.

کد خبر 567162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha