بازیکنان پرسپولیس که پیش از حضور در دوحه قطر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان با وعده دریافت مطالبات پیش فصل خود مواجه شده بودند، با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ هنوز هیچ پولی دریافت نکرده اند

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس  که پیش از حضور در دوحه قطر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان با وعده دریافت مطالبات پیش فصل خود مواجه شده بودند، با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ هنوز هیچ پولی دریافت نکرده اند .این در حالی است که مدیران باشگاه در ماه های گذشته تمام تمرکز خود را روی پرداخت بدهی برانکو  گذاشته بودند. با این حال در روزهای گذشته سید جلال حسینی و کادر فنی در جلسه با مدیران خواهان مشخص شدن وضعیت مالی شده اند.  

با این وجود بازیکنان پرسپولیس از وضعیت خود اصلا راضی نیستند اما مدیران پرسپولیس در رایزنی‌هایی که با بخش اسپانسر و کارگزار باشگاه داشته‌اند، این وعده را به بازیکنان داده‌اند که تا دو هفته دیگر بخشی از مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.

نکته مهم اینجاست که شنیده می شود بازیکنان تیم پیغام داده اند در صورت عدم پرداخت مطالبات خود اینبار دست به اعتصاب خواهند زد و تمرین نخواهند کرد. جالب اینکه در این تهدید کادر فنی هم در کنار بازیکنان هستند.

کد خبر 567021

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha