شرکت کویر تایر در ادامه سیر صعودی تولید تایرهای رادیال در کشور، تایر رینگ ۱۹ را که برای ماشین هایSUV و شاسی بلند همچون لکسوس RX ، کیا سورنتو و هیوندایی سانتافه استفاده می شود تولید و به بازار عرضه نمود.

image-20201121105646-1.jpeg

با تولید تایرهای رینگ ۱۹ هم اکنون کویرتایر از رینگ ۱۳ تا رینگ ۱۹ را تولید می نماید و کشور را از واردات تایر برای ماشین های شاسی بلند  تا حدود زیادی بی نیاز ساخته است.

طراحی ساخت و تکنولوژی تولید تایرهای رادیال کویرتایر که توسط کارشناسان این شرکت کاملا بومی و بر اساس آخرین استانداردهای جهانی انجام می گیرد، تولید انواع سایز تایر در کشور را میسر می سازد و در آینده نزدیک تایرهای رینگ ۲۰ نیز به بازار عرضه خواهند شد. تایرهای رادیال کویر تایر بر اساس آخرین تکنولوژی تایر سبز تولید می گردند.

تکنولوژی تایر سبز کارکرد و عمر تایر را افزایش داده و باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می گردد.

با تولید و عرضه این گروه از تایرها در داخل کشور، ضمن صرفه جویی ارزی و خودکفایی کشور در زمینه تولید تایر، قدمهای ارزشمندی در مسیر اقتصاد مقاومتی توسط کویرتایر برداشته شده است. ضمانت چهار ساله محصولات تولیدی و خدمات پس از فروش فعال با بیش از ۸۰ مرکز در سراسر کشور  آرامش را برای مصرف کنندگان کویر تایر به ارمغان آورده است.

کد خبر 566566

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha