فرماندار رامسر گفت: ورودی به مازندران از سمت استان گیلان در محدوده این شهرستان از نخستین دقایق بامداد شنبه (امشب) بر روی خودروهای غیربومی بسته می‌شود.

پلیس راهور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد آزاد افزود: این اقدام برابر دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای مازندران صورت می‌گیرد و از ساعت ۲۴ امشب تمامی خودروهای دارای پلاک غیربومی از این مسیر به مازندران ممنوع است.

وی گفت: از زمان اجرای این محدودیت تنها خودروهای دارای پلاک بومی رامسر، تنکابن و عباس آباد می‌توانند از مسیروهای ورودی رامسر وارد مازندران شوند و خودورها با پلاک رامسر برای خروج به سمت گیلان و خودروهای شهرستان «رودسر » استان گیلان برای ورود به رامسر باید دارای مجوز فرمانداری باشند.

فرماندار رامسر افزود: از ساعت ۲۴ امشب تنها خودروهای دارای پلاک استان گیلان می‌توانند از خروجی شهرستان رامسر به استان گیلان بروند.

 وی تاکید کرد: این تصمیم که دستورالعمل اجرایی مصوبه ستاد ملی کرونا است، با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی می شود و تمامی نیروهای راهور و پلیس راه مستقر در ورودی‌های شهرستان رامسر در مازندران با جدیت نسبت به اجرایی این مصوبه اقدام خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در رامسر با اشاره به شرایط نارنجی این شهرستان، به مردم هشدار هشدار داد که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشت از تردد غیرضروری در سطح شهر هم از بامداد شنبه به‌صورت جدی خودداری کنند تا وضعیت این شهرستان از وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل نشود.

کد خبر 566464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha