بازار سهام امروز چهارشنبه ۲۸ آبانماه، پنجمین روز هفته را نیز در ادامه رشدهای متوالی روزهای گذشته با قدرت صعودی آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۴۰ هزار و ۲۶۲ واحد مجدد وارد کانال ۱.۳ میلیون واحدی شد و هم اکنون در محدوده یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۴۰ هزار و ۲۶۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۱۴ واحد افزایش به رقم ۳۷۹ هزار و ۳۸۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۹۴ هزار و ۱۳۷ معامله به ارزش ۴۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، بانک ملت و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۱۹۶ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۵۴۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۴۷ هزار و ۱۸۲ معامله انجام داده‌اند که ۲۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو، مدیریت انرژی امید تابان هور و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 566018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha