دیدار های انتخابی جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد و طی آن کلمبیا با کارلوس کی روش ۶ بریک مقابل اکوادور شکست خورد. تیم فوتبال برزیل نیز با برتری دوبر صفر در خانه اروگوئه به پیروزی رسید.

برزیل اروگوئه

به گزارش همشهری آنلاین، هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ در قاره آمریکای جنوبی با دیداری در شهر کیتو شروع شد، دیداری که در آن کلمبیا با نتیجه سنگین ۶ بر یک مقابل میزبانش اکوادور شکست خورد.
شاگردان کارلوس کی‌روش نیمه اول غافلگیر شدند و ۴ گل از اکوادور دریافت کردند. این ۴ گل را آربولدا در دقیقه ۷، مِنا در دقیقه ۹، استرادا در دقیقه ۳۲ و آرئاگا در دقیقه ۳۹ زدند.
 در آخرین دقیقه نیمه نخست خامس از روی نقطه پنالتی یکی ازگل‌های خورده را جبران کرد. این باعث شد تا کی روش که به‌شدت از نمایش شاگردانش ناراضی بود به‌طور هم‌زمان ۴ تعویض را در همان دقایق پایانی نیمه اول انجام دهد تا بتواند روند بازی را عوض کند.
 نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که کلمبیا در پی جبران بود، اما نمایش بی‌نقص شاگردان آلفاروی آرژانتینی چنین اجازه‌ای به کلمبیا نداد و این اکوادور بود گل پنجم را هم زد. پلاتا دقیقه ۸۰ گلزنی کرد. و او سپس به خاطر شادی گلش کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد اما بااین‌حال در آغوش سرمربی‌اش قرار گرفت و درحالی‌که بازی رو به اتمام بود آربولدا تیر خلاص و ششمین گل را زد. کلمبیا با این شکست با ۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

در دیدار دیگر برزیل در غیاب نیمار ستاره برجسته خود  با دوگل از سد اروگوئه گذشت. آرتور ملو در دقیقه ۳۴ و ریچارلیسون در دقیقه ۴۶ برای این تیم گلزنی کردند. در این بازی ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه از دقیقه ۷۱ از زمین مسابقه اخراج شد. در سایر بازی ها ونزوئلا دوبریک برابر شیلی به برتری رسید و پاراگوئه و شیلی هم به تساوی دوبردو رسیدند. آرژانتین نیز با دو گل از سد پرو گذشت گونزالز در دقیقه ۱۷ و مارتینز در دقیقه ۲۷ برای یاران مسی گلزنی کردند. در حال حاضر برزیل با ۹ و آرژانتین با ۸ امتیاز تیم های اول و دوم منطقه آمریکای جنوبی هستند.

کد خبر 565976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha