موضوعی که باعث خشم هواداران پرسپولیس شده بود حالا مشخص شده که واقعیت داشته است.

سمیعی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از ماجرای فسخ شاهین طاهرخانی با باشگاه استقلال این بازیکن به گزینه اصلی پرسپولیس برای جایگزینی شجاع خلیل زاده تبدیل شد. بعد از انجام مذاکرات ابتدایی ناگهان روند مذاکرات متوقف شد. در خصوص این اتفاق برخی از رسانه ها اعلام کردند وزیر ورزش دستور داده تا جابه‌جایی بازیکن بین دو باشگاه انجام نشود.  موضوعی که باعث خشم هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد. سرخ‌ها در بازار نقل و انتقالات گزینه‌های محدودی داشتند که یکی از آنها مدافع استقلال بود اما با این حال این انتقال انجام نشد. 

موضوعی که باعث شد باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از سوی سمیعی اعلام کند منعی برای جذب بازیکن از هیچ باشگاهی ندارند.

در ادامه دلیل عدم  انتقال طاهرخانی به پرسپولیس دخالت مدیر برنامه و یا نماینده او در روند مذاکرات عنوان شد. موضوعی که البته عجیب به نظر می‌رسید.

با این حال اسماعیل  خلیل زاده دیشب در برنامه زنده اعلام کرد بحث ممنوعیت جذب بازیکن پرسپولیس از استقلال وجود داشته و سرخ‌ها به همین دلیل از رقیب خود بازیکن نگرفته‌اند. موضوعی که باعث شد تا دروغ بزرگ جناب سمیعی آشکار شود.

مدیرعاملی که در آستانه دو روز مانده تا پایان نقل و انتقالات همچنان در جذب مدافع برای تیم یحیی ناتوان است و تنها توافقی که در این مدت کرده توافق برای عدم جذب بازیکن بود. 

داستان پرسپولیس و سمیعی مانند کسی است که چک اول را خورده و اما با طرف مقابل توافق می‌کند بحث همین‌جا خاتمه پیدا کند.

کد خبر 565720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha