فرمانده ناجا در خصوص ماجرای استعفای سردار طلایی گفت:«هر وقت مقرر شد شخصی به عنوان جایگزین رییس پلیس پایتخت معرفی شود، آنوقت استعفای سردار طلایی را تایید می‌کنم».

این پاسخ فرمانده نیروی انتظامی به پرسش خبرنگارانی بود که دوشنبه 17 مهر (شب گذشته) در خصوص ماجرای استعفای فرمانده انتظامی تهران بزرگ جست‌و‌جو کردند.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه پلیس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص ماجرای استعفای سردار طلایی با تاکید بر این که فعلا این خبر را تایید نمی‌کنم، گفت: هر زمان، شخصی به عنوان جانشین ایشان معرفی شود، آنوقت است که ما می‌گوییم استعفای سردار طلایی را پذیرفته‌ایم.

وی افزود: تاکنون کسی جایگزین سردار طلایی نشده و این خبر را تایید نمی‌کنم.

فرمانده ناجا در خصوص نامزدی رییس پلیس پایتخت در شورای شهر نیز خاطرنشان کرد: عضویت در شورای شهر در درجه اول نیاز به نامزد شدن دارد.

این در حالیست که سردار طلایی از حدود یکسال پیش، درخواست استعفا از منصب فعلی و انتقال به بخش دیگری از نیروی انتظامی را مطرح کرده و این مساله هیچ ارتباطی به نامزد شدن وی در انتخابات شورای شهر تهران ندارد، چرا که وی می‌تواند ثبت‌نام کند و پس از پذیرفته شدنش، تصمیمات بعدی اتخاذ شود.

سردار احمدی مقدم با اشاره به مشکلات فراوان پایتخت که بر عهده فرماندهی انتظامی آن قرار دارد، تاکید کرد: بر این اساس سردار طلایی از حدود یکسال پیش اصرار دارد، بدلیل سختی کار در تهران بزرگ به بخش دیگری از نیروی انتظامی منتقل شود، اما یکی از مشکلات تصمیم‌گیری در این زمینه این است که باید ابتدا برای فرماندهی انتظامی تهران جایگزینی مشخص شود، چون پایتخت به شخصی نیاز دارد که بتواند از پاسخگوی به این منصب و مشکلات موجود بر آید.

وی با تاکید بر این که هنوز به درخواست استعفای فرمانده انتظامی تهران بزرگ اجابت نشده است، تصریح کرد: مشکل در جایگزینی سردار طلایی است، چرا که من تایید می‌کنم فعالیت در تهران سنگین و فرساینده است و در این میان سردار طلایی به دلیل شایستگی‌هایی که دارد از عهده مشکلات تهران بر می‌آید.

کد خبر 5655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز