مهاجم جوان پرسپولیس همچنان به دنبال فرصت برای اولین حضور در ترکیب این تیم است.

برزگر

به گزارش همشهری آنلاین آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس این روزها در تمرینات این تیم آمادگی بالایی دارد و برخی از نزدیکان گل‌محمدی به او پیشنهاد کرده‌اند تا با توجه به محرومیت آل کثیر به این بازیکن فرصت حضور در ترکیب را بدهد. 
مهاجم جوان پرسپولیس اعتقاد دارد که اگر به او اعتماد شود می تواند مشکل گلزنی تیمش را حل کند. آریا برزگر  در میانه فصل قبل به پرسپولیس پیوست  هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود و با حضور مهاجمانی نظیر علیپور ،امیری ،  آل کثیر، عبدی و رمضانی هرگز فرصت بازی کردن پیدا نکرده است. 
 برزگر در خصوص شرایط خود به خبرنگار همشهری آنلاین گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم تمرینات خوبی را هم به همراه تیم انجام می دهیم و آماده هستیم که در لیگ دوباره به میدان برویم.
مهاجم سرخپوشان در مورد تساوی تیمش برابر سایپا گفت: به نظر من ما می توانستیم در این بازی با چند گل برنده شویم اما عملکرد دروازه بان حریف واقعا خیره کننده بود و مطمئن هستم در بازی بعد جبران خواهیم کرد.
برزگر در خصوص اینکه پرسپولیس می تواند این فصل هم مدعی باشد گفت: به نظر من پرسپولیس این فصل هم مدعی قهرمانی است و شک ندارم که ما در پایان فصل قهرمان می شویم.
مهاجم تیم ملی جوانان در خصوص جذب مهاجم برای پرسپولیس در نبود آل کثیر گفت: این نظر سرمربی تیم است و او صلاح تیم را بهتر از هر کسی می داند. ما در تیم بازیکنان خوبی داریم و آنها می توانند به تیم کمک کنند.
برزگر در خصوص اعتماد یحیی به خودش گفت: من به خودم ایمان دارم اگر سرمربی به من اعتماد کند می توانم به تیم کمک کنم.

کد خبر 565126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha