یکشنبه ۹ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مردی در استرالیا، "زندگی‌اش" از جمله خانه، شغل و احتمال دیدار با دوستانش را بر روی اینترنت به فروش گذاشته بود، می‌گوید

همه اینها را به 399 هزار دلار استرالیا (383230 دلار آمریکا) فروخته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه یان آشر 44 ساله متولد انگلیس تصمیم گرفت خانه‌ش در شهر پرت در غرب استرالیا را به همراه ماشین، موتورسیکلت، قایق موتوری و همه لوازم دیگرش را به عنوان راهی برای عوض کردن زندگیش پس از متارکه با همسرش بفروشد.

 این "بسته زندگی" نه تنها شامل دارایی‌های منقول شامل مجموعه لباس‌ها و دی‌وی‌دی‌های او بلکه فرصت گرفتن شغل سابق او به عنوان فروشنده فرش و بخت دیدار با برخی از دوستانش هم می‌شود.

آشر در مصاحبه‌ای گفت که قیمت نهایی پس از فروشی هفت روز بر روی سایت حراج اینترنتی eBay به 399000 دلار استرالیا رسید.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قبلا گفته بود تنها خانه سه‌ اتاق خوابه‌اش 420000 دلار می‌‌ارزد، و حاوی صدها هزار دلار کالاهای الکتریکی‌اش است، اکنون در مورد این قیمت چه احساسی دارد، گفت: "خیلی خوب هستم. فکر می‌کردم قیمت در آخر کمی بالاتر برود. ولی به هر حال فروش خوبی بود."

آشر حراج زندگی‌اش را به قیمت یک دلار شروع کرد و پیشنهادها به سرعت به 2.2 میلیون دلار رسید. اما بعد او متوجه شد که سیستم ثبت‌نام برای خرید روی سایت فعال نشده است و بالاترین قیمت‌های پیشنهادی واقعی نیستند.

پس از کنار گذاشتن درخواست‌های غیرواقعی خرید، قیمت به 300100 دلار پایین آمد.

آشر گفت: "هفته دیوانه‌وار و در عین حال بسیار سرگرم‌کننده‌ای بود. او قول داده است که هیچ چیز از زندگی قدیمش به جز پاسپورت و کیف بغلی و لباس‌های تنش را نگه ندارد.

او در مورد اینکه قصد دارد در کجا زندگی جدیدش را آغاز کند، چیزی نگفت.

کد خبر 56509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز