تالار شیشه ای امروز شنبه ۲۴ آبانماه را افزایشی آغاز کرد و به پایان رساند و در ساعات ابتدایی معاملات ارزش صف های خرید در بازار بعد از بیش از یک ماه از ارزش صف های فروش بیشتر شد و در پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد بر پله یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۵۲۳ واحد افزایش به رقم ۳۶۹ هزار و ۵۲۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۳۰ هزار و ۸۵۵ معامله به ارزش ۶۲ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت،  معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تانیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۳۹۹ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۹۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۶۳ هزار و ۸۵۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 564947

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha