دروازه باین سابق تیم ملی پاراگوئه مسی را متعلق به سیاره دیگری می داند.

چیلاورت

به گزارش همشهری آنلاین قیاس بین مارادونا ومسی و انتخاب یکی از این دو بازیکن به عنوان بهترین بازیکن تاریخ همیشه سخت و البته با حواشی فراوانی روبه رو بوده است. در آخرین اظهار نظر در این خصوص چیلاورت دروازه بان سابق تیم ملی پاراگوئه به هواداری از مسی پرداخته و مارادونا را قابل قیاس با مسی ندانسته است.

خوسه لوییس چیلاورت در  این خصوص به آس گفت: مسی یک نابغه است و به سیاره دیگری تعلق دارد. بقیه ما اهل زمین هستیم و آن حقیقت دارد. زمانی که پدر لئو در باشگاه تیم نیو ولز اولد بویز و ریورپلاته را زد همه به او پشت کردند. سپس بارسلونا روی بازیکن جوان شراط بندی کرد و مسی در آنجا رشد کرد. خانواده و خود لئو تلاش کردند  و او قدرتمند شد. مسی یک رهبر است. 

چیلاورت افزود: اکنون می توانیم مقایسه را انجام دهیم. مارادونا یک درصد از چیزهایی که مهاجم بارسلونا برده را به دست نیاورده است. و در رابطه با توپ طلا؟ می گویند که لئو درکنارش بازیکنانی مانند ژاوی‌ ارناندس و آندرس اینیستا بازی می کردند. مسی یک نابغه است و بالاتر ار بقیه بازیکنان است. جامعه ما خیلی ناعادلانه است که هر چیزی را می گوید. 

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال اروگوئه در پایان اظهار کرد: خیلی ها تصور می کنند رهبری یعنی فریاد زدن و توهین کردن اما خیلی ها آرام هستند و در رختکن و تمرینات صحبت می کنند. برای من این یعنی رهبر. عادلانه نیست که می گویند مسی نسبت به تیم ملی آرژانتین تعصب ندارد چون قهرمان جهان نشده است. 

کد خبر 564524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha