مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
۰ نفر

بی‌ام‌دبلیو از لباس پرنده بال‌شکل خود رونمایی کرده است. در ادامه تصاویری از این وسیله جدید می‌بینید.

به گزارش همشهری آنلاین، بی‌ام‌دبلیو از جدیدترین وسیله نقلیه خود که یک لباس پرنده بال شکل با قدرت دستیابی به سرعت بیش از ۲۹۳ کیلومتر بر ساعت است، رونمایی کرد. لباس پرنده بی‌ام‌دبلیو در یک همکاری مشترک توسط این شرکت و Designworks به بهره‌برداری رسیده و محصولی نسبتا متفاوت در دنیای وسایل نقلیه جدید محسوب می‌شود.

لباس پرنده بی‌ام‌دبلیو دو بال دارد و دو پروانه فیبرکربنی نیز وظیفه به جلو راندن این وسیله نقلیه را بر عهده دارند. هر دو پروانه توسط یک موتور الکتریکی ۱۰ اسب‌بخاری تغذیه می‌شوند. پروانه‌ها با سرعت ۲۵ هزار دور بر دقیقه می‌چرخند و می‌توانند برای پنج دقیقه فرد را با این لباس پرنده در هوا نگه دارند. قدرت موتورهای الکتریکی لباس نیز توسط باتری تامین می‌شود و موتورها در قسمت قفسه سینه فرد قرار گرفته‌اند.

فرایند توسعه لباس پرنده بی‌ام‌دبلیو حدود سه سال زمان برد و پیتر سالزمن اتریشی که یک هوانورد است، نقش مهمی در توسعه آن ایفا کرد. لباس پرنده بی‌ام‌دبلیو تاکنون آزمایش‌های بسیاری را در تونل‌های باد سپری کرده و ساعت‌ها صرف بهبود فرایند طراحی و توسعه آن شده است.

پیتر سالزمن اخیرا یک پرواز آزمایشی را با این لباس به انجام رساند و موفق شد به سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت دست یابد. حداکثر ارتفاع قابل دستیابی وی با لباس پرنده بی‌ام‌دبلیو نیز ۳۰۰۰ متر عنوان شده است. لباس پرنده بی‌ام‌دبلیو به عنوان بخشی از رویداد #NEXTGen بی‌ام‌دبلیو رونمایی شد.

منبع: خودروبانک

کد خبر 564426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha