یکی از دستیاران سابق کاخ سفید مدعی شد ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ پس از خروج از کاخ سفید لحظه‌شماری می‌کند.

ملانیا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی‌میل، «نیومن» یکی از دستیاران سابق کاخ سفید مدعی شد که ازدواج ۱۵ ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا و ملانیا تمام شده و ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ پس از خروج از کاخ سفید لحظه‌شماری می‌کند.

نیومن به طور غیرمنتظره‌ای در دسامبر سال ۲۰۱۷ استعفا داد و در حال حاضر به یکی از منتقدان ترامپ تبدیل شده است.

یکی از دوستان ملانیا گفت: در سال ۲۰۱۶ هنگامی که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد، ملانیا به پهنای صورت گریه کرد، چون او انتظار نداشت که شوهرش در انتخابات پیروز شود. ملانیا پنج ماه بعد از مراسم تحلیف شوهرش از نیویورک به کاخ سفید در واشنگتن نقل مکان کرد. این نقل مکان ظاهرا به خاطر این بود که پسرشان بارون باید دوره مدرسه خود را تمام می‌کرد.

استفانی وولکوف، یکی از مشاوران ارشد سابق ملانیا گفته بود که ملانیا با دونالد ترامپ یک قرارداد پس از ازدواج امضا کرده تا ترامپ سهم برابری از ثروتش را به بارون بدهد. وولکوف همچنین ادعا کرده که ملانیا و دونالد ترامپ در کاخ سفید در اتاق‌هایی جداگانه زندگی می‌کنند و یک «ازدواج معاملاتی» دارند. 

علی‌رغم این ادعاها، ملانیا مدعی است که با شوهر ۷۴ ساله‌اش رابطه بسیار خوبی دارد و دونالد ترامپ نیز تاکید دارد که آنها هیچ‌وقت با هم جر و بحث نمی‌کنند.

کد خبر 563607

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha