برادر رایان گیگز سرمربی تیم ملی فوتبال ولز دوباره بخاطر جنجال های اخیر این بازیکن سابق یونایتد به او تاخته است.

رایان گیگز

به گزارش همشهری انلاین به نقل از  اسپوتنیک، هفته پیش رایان گیگز ستاره سابق منچستریونایتد و سرمربی بر حال تیم ملی فوتبال ولز به دلیل دیگری با نامزدش و ضرب و شتم وی از سوی پلیس دستگیر شد.

هر چند گیگز این ادعا را رد کرد و اعلام کرد در این زمینه با پلیس همکاری خواهد کرد، اما روزنامه سان در گزارشی می گوید که دلیل دعوای او و همسرش، رابطه رایان با یک زن دیگر بوده است.

روزنامه سان ادعا می کند یکشنبه هفته پیش زمانی که رایان گیگز دیر به خانه می آید میان او و همسرش درگیری لفظی رخ می دهد که در نهایت باعث این می شود که رایان به روی نامزد ۳۶ ساله اش دست بلند کند و به او ضربه بزند.

طبق گزارش ها رایان گیگز به صورت مخفیانه با یک دختر به نام زارا رابطه داشته است و همسر او پیام های عاشقانه رد و بدل شده میان این دو را پیدا می کند.

سان می گوید، رایان مدت زیادی است که با زارا ۳۶ ساله که قبلا مهماندار هواپیما بوده و حالا نیز در یک شرکت مالی کار می کند، رابطه دارد.

اما داستان رایان گیگز همین جا ختم نمی شود. او  پرونده جنجالی دیگری هم دارد.

چندی پیش بود که گیگز در رسانه ها متهم شد که با سال ها با نامزد برادرش رابطه داشته است و این رابط حتی باعث جدایی این دونفر شده است.

با این حال پس از اتفاقات یکشنبه پیش رایان با همسرش، رودری برادر گیگز به این موضوع واکنش نشان داد و به او تاخت.

وی در خصوص رایان گفت:  همه ما نقاط ضعفی داریم، اما رایان معتاد رابطه جنسی است. برای رایان بعد از آن اتفاقات خیلی متاسف شدم. دوران کاری بزرگی داشته است اما من هیچ خیانتی نکردم و او بود که همه چیز را به هم زد. "

فدراسیون فوتبال ولز  به همین دلایل حضور او در تیم ملی این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

کد خبر 563524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha