دیاباته در بازی برابر مس رفسنجان برای دقایقی در ترکیب استقلال قرار گرفت اما همین حضور کوتاه هم برای نشان دادن ناآمادگی او کافی بود.

شیخ دیاباته.jpg

به گزارش همشهری آنلاین ناآمادگی شیخ دیاباته بعد از هر بار بازگشت به ایران صدای پیشکسوت استقلال را هم درآورده است.  ادموند اختر  مهاجم اسبق آبی‌پوشان در مورد اینکه آیا استقلال می‌توانست مقابل مس رفسنجان گل‌های بیشتری بزند، عنوان کرد: بیشتر گل زدن مهم نیست. خوب بازی کردن و تیم بودن مهم است. به نظر من تنها ضعف استقلال الان دیاباته است. پیشنهادم این است که محمود فکری گوش او را بکشد! او بازیکن گران قیمتی است و چنین بازیکنانی باید در بازی‌های بزگ تاثیر گذار باشد. 

اختر در خصوص بازگشت باتاخیر دیاباته به تمرینات استقلال به فارس گفت: مگر دیاباته و افرادی که او را آوردند نمی‌دانند مشکلات کشور ما چگونه است؟ دلیل نمی‌شود هر بار که پولش را نمی‌دهند می‌رود و سه ماه نمی‌آید. بعد که پولش را می‌گیرد بر می‌گردد و سه ماه هم طول می‌کشد تا آماده شود. دیشب ده دقیقه بازی کرد چهار بار در آفساید بود. او باید منضبط‌تر شود. این درست است که باید پولش را به موقع بدهند اما از طرفی دلیل نمی‌شود اگر پولش دیر شد کار را رها کند و برود. آیا بازیکن ایرانی هم اگر پولش دیر شد باید تمرینات را رها کند و برود؟

اختر تصریح کرد: او هر بار می‌رود و می‌آید با 10کیلو اضافه وزن می‌آید. ما به دیاباته نیاز داریم که از توانایی‌ها او به نحو احسن استفاده کنیم. او چرا نباید از اول بازی مقابل مس رفسنجان بازی می‌کرد؟ آیا اصلا حق او بود که در این بازی به میدان برود؟ تیم دو ماه است تمرین می‌کند اما دیاباته نبوده، او چرا یک هفته بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران برنگشت؟ 

گلزن اسبق استقلال در مورد دیاباته خاطرنشان کرد: اگر مربی قرار باشد به این کارها عادت کند ما باز هم مشکل خواهیم داشت و شاید نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. دیاباته یکی ازبازیکنان تاثیر گذار تیم است. اما آنقدر که مهدی قائدی تاثیر گذار است، او نیست. باید کاری کند که هواداران به او اعتماد کنند. من ندیدم که دیاباته در یک بازی بزرگ مثل لیگ قهرمانان آسیا یا دربی، بزرگی کند و به اصطلاح کار را در بیاورد. اینکه با 800-700 هزار دلار در بازی‌های معمولی لیگ برتر یک پنالتی بگیرد و دو گل بزند، کافی نیست. امیدوارم بتوانند او را مدیریت کنند تا مشکلی گریبانگیر تیم نشود. به او یاد داده‌اند الان موقع ناز کردن است که به پولت برسی!این‌ها اتفاقاتی است که فقط در ایران می‌افتد.

کد خبر 563434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha