مهدی بخشنده‌فر، معلم مدرسه شهید قدوسی شهرستان بویین‌زهرا حتی در بیمارستان هم دست از تدریس برنداشته و با وجود بیماری، تخت بستری خود را به کلاس درس تبدیل‌ کرده است.

مهدی بخشنده فر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طی ماه‌ها و روزهای اخیر شاهد از خودگذشتگی، ایثار و تعهد معلمانی بوده‌ایم که با دل و جان به کار تدریس خود در این شرایط سخت کرونایی ادامه می‌دهند.

نورالله مومنی افزود: بخشنده فر، معلم پایه دوم ابتدایی مدرسه شهید قدوسی شهرستان بویین زهرا یکی از این معلمان است که با ۲۳ سال سابقه تدریس با وجود درد در قفسه سینه به تدریس در مدرسه پرداخت تا اینکه در تاریخ هفتم آبان ماه سال جاری با وخیم تر شدن حال جسمانی در بیمارستان این شهرستان بستری شد.

وی اضافه کرد: وخامت حال این معلم به قدری افزایش یافت که به استان انتقال یافت و در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد.

مومنی بیان کرد: این معلم بویین زهرایی در این مدت از تدریس مجازی برای دانش آموزان خود دست برنداشت و با بهبود نسبی حال خود، آموزش مجازی شاگردان را در شبکه شاد از سر گرفت و در بیمارستان به تدریس پرداخت.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد:هزاران معلم باتجربه و دلسوز همچون این ملعم بویین زهرایی در این مرز و بوم مشغول به فعالیت آموزشی هستند که شرایط سخت شیوع کرونا و بسته بودن مدارس هم، ذره‌ای از تلاش و همت آنها را برای آموزش به دانش آموزان و پرورش نسلی توانمند و آینده ساز کم نمی‌کند و ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری جنوب شرقی استان قزوین واقع شده است.

کد خبر 563127

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خاوری IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 1
    باور کنید قدردان هستند !!!! خیلی !!!! انقدر قدردان هستند خودمون گاهی وقتها میگیم نکنه اینها متوجه نیستند ما معلمیم نه پیغمبر !!!!!