ستاره بارسلونا در ۱۸ سالگی توانسته فالوورهای زیادی در اینستاگرام پیدا کند.

آنسو فاتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  آنسو فاتی به پنج میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسید. این مهاجم فقط ۱۸ سال و شش روز سن دارد اما با رسیدن به این آمار نشان داد که در میان هواداران فوتبال محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

وی  از نظر تعداد هوادار از دیگر بازیکنان بارسلونا نظیر آلنیا، برایتویت و سرجینیو دست تازه وارد بالاتر است در حالی که پیانیچ که بازیکن باتجربه ای در فوتبال اروپاست فقط ۸۰۰ هزار دنبال کننده بیشتر از فاتی دارد.

فاتی در یک سال و نیم اخیر در ترکیب بارسلونا جا افتاده و به همین خاطر توانسته نام خود را سر زبان ها بیاندازد و تعداد هوادارانش در اینستاگرام نیز نشان می دهد که توجهات زیادی به سمت او جلب شده است.

وی که در تیم های پایه بارسلونا حضور داشته در ۶ بازی  خود در لالیگا  چهار گل به ثمر رسانده است. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز هم گل زده و هم سه پاس گل داده تا عملکرد درخشانی را در سطح اروپا داشته باشد.

لیونل مسی ستاره آرژانتینب بارسلونا با ۱۶۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرم در بین ۱۰ شخصیت اول این شبکه مجازی قراردارد.

آنسو فاتی امیدوار است که به تدریج در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نقش  پررنگ تری را به دست بیاورد و بتواند به یکی از ستارگان سال های آینده فوتبال اروپا تبدیل شود هر چند که کار آسانی پیش رویش نیست و برای رسیدن به اهدافش باید با جدیت تمام به تلاش ادامه بدهد و عقب نشینی نکند.

کد خبر 563012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha