مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

دو باغ که به صورت مخفیانه میزبان مجالس عروسی در ورامین شده بودند، شناسایی و تعطیل شدند.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: در پی اعمال محدودیت‌های کرونا که با موج سوم شیوع کرونا آغاز شده، بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین با حضور در مناطق مختلف نسبت به بررسی وضعیت فعالیت واحدهای مختلف صنفی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آنان، اقدام می‌کنند.

سیدعباس میری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، فعالیت تالارهای پذیرایی به منظور میزبانی از مجالس عروسی یا عزاداری ممنوع بوده و ۱۳ تالار پذیرایی شهرستان ورامین بهترین دوران کار خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل کردند تا سلامتی مردم حفظ شود.

وی اضافه کرد: با وجود ممنوعیت‌های اعلام شده و همراهی تالارداران، برخی از مردم بدون توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت مخفیانه به برپایی مجالس عروسی در باغ‌های شخصی اطراف شهرستان اقدام می‌کنند که شناسایی و برخورد با آن‌ها در دستور کار اتاق اصناف قرار گرفت.

میری همچنین از آغاز اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار اصناف در شهرستان ورامین تا زمان اعلام ستاد کرونا ممنوع است و اعمال این محدودیت‌ها از امروز آغاز شده است.

وی گفت: جلسه مشترکی با مسئولان واحدهای تجاری و پاساژهای شهرستان ورامین برگزار شده و لزوم تعطیلی اصناف به آنان یادآور شده و در صورت عدم توجه به دستورالعمل‌ها، واحدهای متخلف بسته می‌شود.

ورامین با بیش از۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 562668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha