دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

دو روز پس از مرگ شان کانری در ۹۰ سالگی، همسر این بازیگر سرشناس اسکاتلندی از ابتلای او به زوال عقل در ماه‌های پایانی زندگی پرده برداشت.

شان كانري و همسرش ميشلين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، میشلین روکبرون در ۱۹۷۵ با کانری ازدواج کرد و این دو از دهه ۱۹۹۰ در باهاماس زندگی می‌کردند. همسر کانری روز یکشنبه در گفتگو با روزنامه میل اعلام کرد این بازیگر برجسته هالیوودی در چند ماه پایانی زندگی به زوال عقل دچار شده بود و آرزو داشت بدون آزار و در کمال آرامش از دنیا برود؛ آرزویی که با مرگ در خواب به آن رسید.

روکبرون درباره این ماجرا گفت: «این زندگی نبود. شان این اواخر حتی نمی‌توانست احساس و نیاز خود را هم بیان کند. خوبی‌اش این است که در خواب در کمال آرامش از دنیا رفت. من در تمام لحظه‌ها کنارش بودم و همه چیز بسیار آرام به پایان رسید. این همان چیزی بود که شان می‌خواست.»

پیش‌تر جیسن، فرزند کانری از دایان سیلنتو هم به بی‌بی‌سی گفته بود: «روزی بسیار دردناک برای ما و تمام کسانی بود که پدرم را می‌شناختند؛ یک فقدان و حسرت بزرگ برای مردم در گوشه و کنار دنیا که سال‌ها از فیلم‌ها و استعداد بازیگری او لذت برده بودند.»

شان کانری که نخستین جیمز باند تاریخ سینما بود و هفت بار در این نقش ظاهر شده بود، در ۹۰ سالگی از دنیا رفت. بسیاری از بزرگان سینما و همکاران پیشین این بازیگر توانمند در شبکه‌های اجتماعی مرگ او را تسلیت گفتند.

کد خبر 562038

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha