اسماعیل خلیل‌زاده اگر چه صحبت‌های عبدیان در خصوص انتقال محمد نادری را تکذیب کرد اما دوباره ادعایی مطرح کرد که دست کمی از اظهارات عجیب عضو هیات مدیره‌استقلال ندارد.

نادری

به گزارش همشهری آنلاین حاشیه های انتقال محمد نادری به استقلال همچنان ادامه دارد. عبدیان عضو هیات مدیره استقلال در اظهاراتی عجیب گفته بود محمد نادری برای حضور در استقلال نه تنها پولی دریافت نکرده بلکه مبلغی هم از جیب داده تا آبی‌پوش شود. بعد از انتقادات شدید اهالی فوتبال و حتی پیشکسوتان استقلال از این اظهارات عبدیان مجبور شد تا سند دست‌نویسی را در فضای مجازی منتشر کند مبنی بر اینکه نادری هزینه دریافت رضایتنامه را متقبل شده است. 

اگر چه در خصوص اعتبار این دستونشته هم تشکیک و شبهه به وجود آمده  است اما امروز اسماعیل خلیل زاده در برنامه زنده وقتی با سوال مجری در خصوص این ادعا مواجه شد چاره ای ندید جز اینکه اعلام کند قرارداد محمد نادری با استقلال به صورتی است که نه تنها مبلغ رضایتنامه را پوشش می‌دهد بلکه از این قرارداد رقمی هم برای خود نادری باقی خواهد ماند.

البته خلیل‌زاده در توجیه رقم بالای قرارداد نادری که نه تنها امکان پرداخت مبلغ ۶ میلیاردی رضایتنامه برای خرید جدید استقلال را فراهم می‌کند بلکه مبلغی هم برای خود بازیکن باقی می‌ماند گفت: این رقم با احتساب آپشن‌هاست و  رقم پایه پایین تر است. 

اینکه محمد نادری در بدو ورود چه آپشنی از قرارداد خود را دریافت کرده است مشخص نیست.  مدافع  جدید استقلال با چه تضمینی در خصوص قهرمانی، حضور ثابت در ترکیب، پاس گل احتمالی،‌و.... که ممکن است رقم قرارداد او را بالاتر ببرد حاضر شده زیر بار سنگین پرداخت رقم رضایتنامه برود؟ دروغی که چیزی کمتر از ادعای عبدیان ندارد.

محمد نادری با رقم بالایی به استقلال پیوسته است. هیات مدیره عشق شهرت استقلال هم  بیشتر از خود این تیم نیاز به این انتقال داشت. از پوشیدن دو دست لباس جناب عبدیان برای مراسم معرفی خرید جدید استقلال هم می‌شد این را فهمید.  درست یا غلط این انتقال انجام شده است. وا بدهید و دست از توجیحات اینچنینی بردارید. 

کد خبر 561875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha