فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تشریح جزئیات برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان گفت: برای برگزاری سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۴ برنامه تدارک دیده شده است.

سردار سليماني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین معروفی در دیدار با شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهرداری افزود: ۴۰ المان از سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در شهر کرمان نصب خواهد شد؛ ضمن اینکه اجرای ۲۰ طرح کاشی نیز از دیگر اقدامات است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس کرمان به‌صورت اساسی بازسازی خواهد شد، بیان کرد: موزه دفاع مقدس کرمان را سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تأسیس کرد و معرف ۶ هزار و ۵۰۰ شهید ثارالهی است.

سردار معروفی از برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان به مدت ۱۰ روز خبر داد و گفت: سپاه برای برگزاری با شکوه مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، در کنار شهرداری کرمان و تمام ادارات است.

وی توجه به فضاسازی میدان بسیج تا میدان عاشورا که محل تردد بسیاری از مردم در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است را ضروری دانست و افزود: در گلزار شهدای کرمان نیز پایگاه مقاومت بسیج استانی تشکیل می‌شود که این پایگاه دارای گروهان رزمی با لباس متفاوت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مزار پدر و مادر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در زادگاهش نیز در حال بازسازی است؛ چراکه زائرانی که به کرمان می‌آیند، به روستای قنات‌ملک در رابر نیز سفر می‌کنند تا خانه پدری این شهید والامقام را ببینند.

سردار معروفی بزرگراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به طول ۱۶ کیلومتر را از کارهای ارزشمند شهرداری دانست و گفت: این پروژه عمرانی بار ترافیکی شهر را کاهش می‌دهد و خدمت بزرگی به مردم شهر کرمان است.

کد خبر 561652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha