بورس تهران امروز شنبه ۱۰ آبانماه را بعد از روزهای متوالی که نزولی پشت سرگذاشته بود با روندی صعودی آغاز کرد و در ساعات اولیه شاخص کل با افزایش بیش از ۲۴ هزار واحد وارد کانال ۱.۳ میلیون واحد شد اما در ساعات پایانی معاملات شاخص کل افت کرد و با ۱۷ هزار و ۴۵۰ هزار واحد مثبت بر پله یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۷ هزار و ۴۵۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۲۷ واحد افزایش به رقم ۳۷۷ هزار و ۷۹۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۵۶ هزار معامله به ارزش ۶۸ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

  • بورس سبزپوش شد | شاخص کل کانال ۱.۳ میلیون واحد را پس گرفت
  • آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پارس الکتریک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۴۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۲۶۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۶۲۱ هزار و ۷۰ معامله انجام داده‌اند که ۲۶ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 561428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha