اینستاگرام به سرعت اولین تأثیر خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای افراد پشت سر گذاشت و به ابزاری جدی برای بازاریابی محتوا، فروش،شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک ها تبدیل شد. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی روی کره زمین است که روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون عضو فعال ۶۰ میلیون عکس و ۱.۶ میلیارد لایک به اشتراک می گذارند.

اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روشهای سری افزایش فالوور ایرانی در پیج اینستاگرام با کمک بای فالوور آشنا کنیم. اینستاگرام به سرعت اولین تأثیر خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای افراد پشت سر گذاشت و به ابزاری جدی برای بازاریابی محتوا، فروش،شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک ها تبدیل شد. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی روی کره زمین است که روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون عضو فعال ۶۰ میلیون عکس و ۱.۶ میلیارد لایک به اشتراک می گذارند.

باید بدانید چه چیزی را در اینستاگرام ارسال می کنید تا فالوور بیشتر، دید بیشتر و جذابیت بیشتری داشته باشید.

۱)  روش اول بای فالوور برای افزایش فالوور: یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید

اولین توصیه بای فالوور به شما برای افزایش فالوور استفاده از هشتگ می باشد. اساساً یک هشتگ شخصی یا مارک دار به شما امکان می دهد مجموعه ای از بهترین مطالب را بسازید. وقتی فالوور شما را از طریق یک هشتگ بسیار هدفمند پیدا می کند، احتمالاً پس از دیدن پست های شما پیج شما را دنبال می کند.

برای بازاریابی در اینستاگرام یک برند ایجاد کنید. در بعضی موارد، این گزینه بهتری است زیرا معمولاً در تبلیغات برای شما از چیزهای خاص مربوط به کسب و کار شما مانند نام تجاری شما تعریف می شود. معمولا افرادی که به زمینه کسب و کار شما علاقه دارند، هشتگ های مربوط به کسب و کار شما را استفاده می کنند سپس توجه فرد به پیام شما جلب می شود. اگر افراد به زمینه کسب و کار شما علاقه داشته باشند شما را دنبال می کنند

۲)  دومین توصیه بای فالوور برای افزایش فالوور: هشتگ سفارشی خود را تبلیغ کنید

اگر از رادیو و تلویزیون استفاده می کنید، از مردم بخواهید که از هشتگ شما استفاده کنند. رسانه های آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب کنید و مطمئن شوید که آنها هشتگ سفارشی شما را در سایر پروفایل های اجتماعی، وب سایت و ایمیل های خود قرار می دهند.

۳) سومین راهی که بای فالوور برای افزایش فالوور ارائه می دهد استفاده از هشتگهای خاص در زمینه کسب و کارتان می باشد.

 طبق تجربه های بای فالوور شما فالوورانی می خواهید که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند. با استفاده از اصطلاحاتی که مختص صنعت شما نیستند، طرفداران بسیار کمی پیدا خواهید کرد. با این حال، باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که به طور خاص توسط فالوورهای هدف شما مشاهده شود.

 هرچه فرد خاص تری باشید علاقه افراد به شما بیشتر می شود و احتمال پیروی آنها بیشتر می شود. علاوه بر این، استفاده از هشتگ های دقیق تر، تعداد رقبا را کاهش می دهد. در نتیجه، یافتن حساب شما راحت تر و در نتیجه پیگیری آسان تر خواهد بود.

۴)  یکی از مهم ترین روش های سری افزایش فالوور در بای فالوور این است: خسته کننده نباشید.

 وقتی نوبت به ایده های زیرنویس اینستاگرام میرسد، باید فراتر از هشتگ های واضح یک کلمه ای را جستجو کنید. بای فالوور به شما توصیه می کند که حتما از هشتگ استفاده کنید اما آن را با متن کپشن مخلوط کنید و برای گفتن بخشی از داستان خود از هشتگ استفاده کنید. در نوشتن کپشن بازیگوش، کنایه آمیز یا خشن باشید، خسته کننده نباشید.

۵) پنجمین روش سری افزایش فالوور در بای فالوور: از هشتگ های مربوط به رویداد استفاده کنید

بای فالوور به شما توصیه می کند که حتما از هشتگ های مربوط به رویدادهایی که در زمینه کسب و کار شما اتفاق می افتد استفاده کنید. مانند کنفرانس های سالانه ، سمینارها و کارگاه های آموزشی.

 آنها همچنین می توانند رویدادهای شناخته شده ای در منطقه، کشور یا جهان شما باشند که هر لحظه مورد توجه هواداران قرار می گیرند.

 به یاد داشته باشید، هشتگ های محبوب باید بزرگترین قسمت استراتژی شما باشند. آنها مخاطبان عام تری را به خود جذب می کنند و برای موفقیت در بازاریابی در شبکه های اجتماعی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، زیرا می توانند بازدید شما را افزایش دهند و تعامل ایجاد کنند. این امر می تواند فالوورهای جدیدی را برای پیج شما به دنبال داشته باشد. به یاد داشته باشید، شما باید در یک شبکه بزرگ رشد کنید مانند: اینستاگرام بنابراین توصیه های بای فالوور می تواند راه را به شما نشان دهد.

۶) توصیه ششم بای فالوور را فراموش نکنید! باید حتما از URL رزومه خود بیشترین استفاده را ببرید.

یکی از ملاک های اصلی برای نمایش پیج شما در نمایه اینستاگرام استفاده از URL می باشد. آیا واقعاً می خواهید پیج شما ، برای همیشه به صفحه اصلی وب سایت شما پیوند داشته باشد؟ حداقل هر دو هفته آن را ویرایش کنید و از این لینک قابل کلیک در رزومه خود برای هدایت فالوورها جهت بازدید به جدیدترین یا محبوب ترین مطالب سایت استفاده کنید.

۷) هفتمین راه سری بای فالوور را برای افزایش فالوور را جدی بگیرید! با کپشن کسب و کارتان را توصیف کنید.

یک عکس هزار کلمه است ، اما نمی توانید کلمات را کاملاً نادیده بگیرید. در تولید محتوا برای استوری با عکس های اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل استفاده کنید.

۸) هشتمین تجربه برای بای فالوور برای افزایش فالوور این است که افراد تأثیرگذار در بازاریابی کسب و کار خود را بشناسید.

پروفایل هرکسی را که به عنوان یک تأثیرگذار در فضای کسب و کار خود شناسایی کرده اید بررسی کنید و "اعلان های پست را روشن کنید" تا هر زمان محتوای جدیدی را به اشتراک می گذارند به شما اطلاع داده شود. سپس می توانید به طور مرتب با آنها تعامل داشته باشید و به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.

۹)  نهمین راه بای فالوور برای افزایش فالوور: عکسهایی را که نمی خواهید در پیج خود ببینید از نمایه حذف کنید.

   اگر فقط می خواهید بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربر در مورد شما یا نام تجاری خود را در پیج اینستاگرام خود مشاهده کنید. می توانید با انتخاب "ویرایش برچسب ها"  و انتخاب عکس هایی که می خواهید حذف کنید و "پنهان کردن از نمایه" عکس های هشتگ دار را به طور کامل از پیج خود حذف کنید.

۱۰) قبل از نمایش محتوا در نمایه شما، هشتگ های عکس را تأیید کنید.

 صحبت از کنترل بیشتر شما در مورد عکسهای دارای هشتگ شد که در نمایه شما نشان داده می شوند، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکس های دارای هشتگ ظاهر نشوند مگر اینکه در ابتدا با آنها موافق باشید. آن را در بخش های "گزینه ها" ، "تصاویر شما" و "تنظیمات" پیدا خواهید کرد.

۱۱)  کاربردی ترین توصیه بای فالوور برای افزایش فالوور: به مکان توجه ویژه ای داشته باشید.

با رفتن به صفحه جستجو و انتخاب برگه "مکانها"، آنچه را که در یک منطقه خاص اتفاق می افتد (برای مثال محله شما، شهری که در تبلیغات کسب و کار خود به عنوان هدف قرار داده اید یا حتی یک رویداد در یک مکان خاص) را پیدا کنید. سپس نام پیج را وارد کنید تا تمام پست های دارای برچسب مکان برای آن پیج را مشاهده کنید.

۱۲) آخرین و قطعی ترین راه بای فالوور برای افزایش فالوور: خرید فالوور، لایک و ویو

شما می توانید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام ، لایک و بازدید کسب کار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پیشرفت برسانید و فروش محصولات خود را بالا ببرید. برای خرید فالوور ایرانی به سایت بای فالوور مراجعه کنید.

https://www.aparat.com/v/LDEga

کد خبر 561240

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha