شاپ اینتکس بزرگترین تولید کننده انواع مبل شنی راحتی و مبل هپی چیر یک نفره و دو نفره و سه نفره و تولید انواع بین بگ بزرگ و کوچک شرکت بزرگ شاپ اینتکس که با انواع پارچه های خارجی و ایرانی مخمل و چرم مصنوعی و پارچه کتان و پلیستر و نیز پارچه مازراتی .

image-20201029164622-1.jpeg

تولیدی مبلمان های یونولیتی شنی و بین بگ های بزرگ و کوچک شرکت شاپ اینتکس تمامی مدل های مبل راحتی را طبق سفارش مشتریان گرامی تولید میکند . مدل های مبل هپی چیر و مبل شنی و مبل بین بگ مخصوص استفاده تمامی افراد خانواده اعم از بزرگسال و کودک و نوجوان و افراد مسن میباشد که برای تماشای تلویزیون و نیز بازی های کامپیوتری کودکان و استراحت های مقطعی در دفتر کار و یا استفاده در عکاسی ها میباشند

ساختار مبل شنی و مبل هپی چیر

مبل شنی و مبل هپی چیر و بین بگ از یک لایه پارچه ای و یک آستر پارچه ای و مواد یونولیتی یا گرانول فومی تشکیل میشود که در اشکال مختلف با اندازه های مختلف تولید میشوند . در واقع این دو مدل مبل یونولیتی با دوخته شدن پارچه های مختلف با شکل های متنوع و پر شدن از مواد یونولیت خرد شده تشکیل میشوند و در قسمت زیر مبل یک زیب قرار داده شده که در صورت نیاز برای راحتی بهتر و نیز حالت پذیری بیشتر بتوانید به داخل مبل یونولیت اضافه کنید .

خدمات پس از فروش و گارانتی مبل شنی و مبل هپی چیر

فروشگاه اینتکس مرکز پخش مبلمان شنی و هپی چیر و بین بگ های یونولیتی تمامی خدمات پس از فروش اعم از شارژ یونولیت و تولید پوسته مبل با پارچه های مختلف و نیز تعمیرات مبلمان را انجام میدهد . گارانتی مبل های شنی و مبل هپی چیر به صورت یک ساله و دو ساله میباشد که در نمایندگی محصولات بادی سایت شاپ اینتکس انجام میشود . برای سفارش و تولید مبل های یونولیتی یک نفره و دو نفره و سه نفره در سایز های مختلف با همکاران ما در سایت شاپ اینتکس تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین در این نمایندگی خرید کنید .

انواع چادر مسافرتی و خصوصیات آن

چادر مسافرتی یکی از ملزمات سفر برای راحتی بیشتر در طبیعت و گردشگری است . اکثریت افرادی که به سفر های طولانی میروند نیاز به یک سرپناه موقت دارند که در صورت نیاز به استراحت بپردازند و یا در هنگام بارش باران و وزش باد بتوانند در مکانی امن و گرم بمانند . چادر های مسافرتی گزینه های بسیار مناسبی برای گردشگری هستند و با تنوع بالایی که دارند به راحتی میتوان بهترین چادر مسافرتی را تهیه کرد . چادر های خارجی و ایرانی در مدل های فنری , اتوماتیک , عصایی تولید میشوند و هر کدام مزایا و ویژگی هایی دارند که هر فردی نسبت به نیاز خود میتواند چادر مورد نیاز خود را خریداری نماید .

نمایندگی چادر مسافرتی خارجی و ایرانی با مدل اتوماتیک , فنری , عصایی , با کیفیت بالا و بدنه ضد آب و قیمت ارزان محصولات را در سراسر شهر های ایران عرضه میکند . اصولا چادر های مسافرتی مخصوص مسافرت و تفریحات خانوادگی خارج از شهر و یا مکان های دیگر است و به علت جا به جایی آسان و قیمت مناسب بسیار پر فروش هستند . در نمایندگی چادر مسافرتی انواع چادر مسافرتی در اندازه های بزرگ و کوچک با رنگ های مختلف و اشکال گوناگون تولید میشود تا هر شخصی نسبت به نیاز خود محصول را خریداری نماید .

چادر مسافرتی اصلی اینتکس با ظاهری زیبا و منحصر به فرد یکی از بهترین چادر های مسافرتی در دنیا به شمار میرود که با جنس برزنت نسوز و میله های آلومینیومی به صورت اتوماتیک ساخته شده اند و کاملا ضد آب میباشند . چادر مسافرتی اینتکس به صورت عصایی و اتوماتیک یا خیمه ای طراحی میشوند که هر کدام کارایی خود را دارند و در فضاهای مختلف قابل استفاده هستند .

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ تماس بگیرند و یا به آدرس سایت www.shop-intex.com مراجعه فرمایند.

کد خبر 561082

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha