چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری سقز از آغاز عملیات ساخت زیپ‌لاین و پل معلق روی رودخانه این شهر خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رودخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اهون اردلان اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای مفرح و افزایش شور و نشاط اجتماعی، ساخت زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز از روز گذشته ششم آبان آغاز شده است.

 وی با بیان اینکه رودخانه سقز دارای ظرفیت مناسبی برای طرح ‌ای تفریحی و گردشگری است، افزود: طول مسیر زیپ لاین بر روی رودخانه سقز ۲۲۰ متر و سکوی مبدا در پارک کوثر و سکوی مقصد در جنب مجسمه کچه شوانه واقع در بلوار شهید بهشتی ایجاد می‌شود.

اردلان اضافه کرد: پل معلق هم که بر روی رودخانه سقز اجرت می‌شود، دارای ۱۵۵ متر طول و عرض ۱۲۰ سانتیمتر است که امیدواریم با این طرح‌ها، نمای زیبایی این رودخانه دو چندان شود.

وی یادآور شد: این دو پروژه با هزینه بیش از ۳۵ میلیارد ریال در حال اجراست و سعی شده در کمترین بازه زمانی، نهایت تا آخر فصل پاییز امسال به اتمام رسیده و مورد بهره برداری و استفاده شهروندان قرار گیرد.

‌ معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: این دو طرح با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری و مسئولان شهرستان در حال انجام است.

 یکی از مهیج ترین تفریحاتی که به تازگی در سراسر جهان توجه‌ها را به خود جلب کرده، زیپ لاین است، این ورزش انتخاب مناسبی برای تخلیه کردن انرژی‌های نهفته حاصل از زندگی ماشینی است.  

در شهر سقز هم تجهیزات لازم برای پرداختن به این ورزش هیجان انگیز و ساخت پل معلق مهیا شده تا علاقمندان بتوانند انتخابی مناسب برای تفریح داشته و از آن لذت ببرند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 560738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha