مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امیرمهدی جعفری و مبینا وطن‌خواه از دانش‌آموزان مقطع متوسطه این استان موفق به کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز شدند.  

جایزه بنیاد فرهنگی البرز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی سه‌شنبه ۶ آبان با اعلام این خبر افزود: جعفری از آموزشگاه اسدپور و عضو پژوهش‌سرای ناحیه ۲ بندرعباس و وطن‌خواه از آموزشگاه فرزانگان عضو پژوهش‌سرای ناحیه یک است. دانش‌آموزان هرمزگانی برای دومین سال متوالی موفق به کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز شده‌اند.

امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا، همایش تجلیل برگزیدگان جایزه بنیاد فرهنگی البرز از طریق ویدیوکنفرانس با حضور محدودی از دانش‌آموزان برتر در هر استان برگزار و از منتخبان ۲۴ استان شامل ۲۶ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول و ۲۵ دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم تجلیل می‌شود.

بنیاد فرهنگی البرز سال ۱۳۴۲ شمسی باهدف کمک به اشاعه فرهنگ ایران و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت مرحوم حسینعلی البرز تأسیس شده و چند هزار نخبه برتر علمی را حمایت و تشویق کرده است.

کد خبر 560536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha