بازار سهام امروز دوشنبه ۵ آبانماه را با روندی کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۳۲ هزار و ۳۱۵ واحد در محدوده یک میلیون و ۳۴۱ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۳ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۳۱۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۴۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۴۶۵ واحد کاهش به رقم ۳۸۵ هزار و ۶۵۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۲۸۰ هزار و ۴۸۵ معامله به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، بانک ملت و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۰۳ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۴۷۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۰۲ هزار و ۳۴۷ معامله انجام داده‌اند که ۹ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران، شرکت آهن و فولاد ارفع و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 560152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha