شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
۰ نفر

کودکی حدودا ۴ ساله که همراه خانواده در مراسم عروسی شرکت کرده و در پی غفلت والدینش گم شده بود، پس از ساعت‌ها جست‌وجو با تلاش پلیس و نیروهای امدادی پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

کودک گمشده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از اعلام یک مورد گزارش مفقودی اشخاص به پاسگاه ماهی‌دشت، تیمی از ماموران به محل گزارش حادثه مفقودی که یکی از تالارهای عروسی محور کرمانشاه- ماهی‌دشت بود، اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از حضور ماموران، شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد برای مراسم عروسی در تالار حضور یافته اما پس از دقایقی متوجه غیبت کودک ۴ساله‌اش به نام محمدمتین شده و جست‌وجوهای وی و دیگران نیز بی‌نتیجه مانده است. با دریافت این گزارش، ماموران پلیس نیروهای امدادی هلال احمر را نیز به کمک طلبیدند و جست‌وجوی گسترده خود را برای یافتن کودک گمشده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در حالی که حدود ۵ ساعت از گم شدن کودک ۴ساله می‌گذشت، ماموران پلیس در حالی موفق به یافتن محمدمتین در ۵ کیلومتری تالار عروسی شدند که وی به دلیل سرمای شدید بدحال شده بود.

سرهنگ براری از انتقال این کودک ۴ساله به بیمارستان خبر داد و گفت: مدیر تالاری هم که برگزارکننده مراسم عروسی بود به دلیل بی‌توجهی به موارد بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی داده شد.

کد خبر 559862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha