شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.

توماس توخال

به گزارش همشهری آنلاین توماس توخل سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن احتمال جدایی‌اش از این تیم را رد نکرد. 

سایت مونت کارلو در این باره نوشت :تیم پاریسی با توخل دو بار قهرمانی در لیگ فرانسه و جام حذفی را تجربه کرده است اما در لیگ قهرمانان اروپا باوجود صعود به فینال برابر بایرن تن به شکست داد.

در هفته های  اخیر خبرهایی درباره اختلاف توماس توخل با لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به گوش رسیده است  و همین باعث شده تا احتمال جدایی او زیاد باشد.

توخل در واکنش به جدایی از پاری سن ژرمن گفت: در جهان با شیوع کرونا وضعیت نامطمئنی وجود دارد. اصلا نمی توان برای چیزی برنامه ریزی کرد. قرارداد من با پاری سن ژرمن با پایان فصل جاری تمام می شود و این احتمال وجود دارد که تمدید نشود. هنوز چیزی مشخص نیست.

او ادامه داد: اگر مذاکرات برای تمدید قراردادم آغاز نشود من آن را قبول می کنم و از تیم جدا می شوم. فعلا که سرمربی تیم هستم و نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می گیرم.

پاری سن ژرمن این روزها بازیکنان مصدوم و محروم زیادی دارد و همین باعث نگرانی سرمربی فرانسوی تیم شده است.

توخل درباره وضعیت تیمش گفت:  پارادس، وراتی، ایکاردی و ادریس گایا به خاطر آسیب دیدگی نمی توانند ما را همراهی کنند و دی ماریا و کورزاوا هم به خاطر محرومیت دیدار بعدی ما را از دست می دهند.

طبق اعلام مونت کارلو کیلور ناواس،خسه رودریگز و فلورنزی هم آماده نیستند و به احتمال خیلی زیاد در شرایط بازی نباشند.

توخل درباه وضعیت آمادگی امباپه هم هشدار داد: امباپه در همه بازی های اخیر تیم ملی فوتبال فرانسه و پاری سن ژرمن به میدان رفت و وضعیت سلامت او در خطر است. باید به این بازیکن استراحت داد و در این زمینه با پزشک تیم صحبت خواهم کرد.

پاری سن ژرمن در رده دوم جدول رده بندی لیگ فرانسه جای دارد.

کد خبر 559696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha