رسول پناه که این روزها یک تنه بار به حاشیه کشیدن تیم فینالیست آسیا را به دوش می‌کشد مشخص نیست چطور مسائل درونی تیم را اینطور بی پروا با خبرنگار جماعت در میان می گذارد.

رسول پناه

به گزارش همشهری آنلاین، زمان زیادی از لو رفتن فایل صوتی رسول پناه و حرف های او علیه یحیی گلمحمدی و بازیکنان پرسپولیس نگذشته که حالا روزنامه گل از انتشار دومین فایل لو رفته از  صحبت های سرپرسپت پرسپولیس خبر داده است.

رسول پناه که این روزها یک تنه بار به حاشیه کشیدن تیم فینالیست آسیا را به دوش می کشد مشخص نیست چطور مسائل درونی تیم را اینطور بی پروا با خبرنگاران در میان می گذارد. سرپرست پرسپولیس یا عامدانه به این شکل قصد بیان کردن مسائلی را دارد که به شکل رسمی امکان گفتن آنها را ندارد و یا اینکه به قدری نسبت به جایگاهی که به آن تکیه زده پرت است که به هر  جمعی اعتماد می کند، بدون ترس از اینکه شفاف سازی های دلبرانه او برای خبرنگاران احتمال ضبط و پخش هم دارد.

روزنامه گل مدعی شده فایلی از جناب رسول پناه در اختیار دارد که در  آن سرپرست پرسپولیس مدعی شده شجاع خلیل زاده یک تنه تیم را به هم ریخته و تمام بازیکنان پرسپولیس از دست او ناراحتند. رسول پناه البته برای اینکه وجهه مدیریتی خود را هم به رخ بکشد اعلام کرده به دلیل درگیری فیزیکی بازیکنان در قطر مجبور به سفر به این کشور و کنترل حواشی تیم شده است. باید دید این فایل که وعده انتشار آن داده شده دوباره با تکذیب سرپرست پرسپولیس روبه روخواهد شد یا نه. آیا دوباره «تقطیع جملات» در کار بوده؟ اصلا ما کی اینقدر در «تقطیع جملات» حرفه ای شدیم؟

کد خبر 559322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha