دو زن سفیدپوست اروپایی در حالی که فریاد می‌زدند «عرب‌های کثیف» با سلاح سرد به دو زن مسلمان زیر برج ایفل در پاریس حمله و آنها را زخمی کردند.

حمله نژادپرستانه در پاريس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، این حادثه نژادپرستانه شامگاه سه‌شنبه در یکی از شلوغ‌ترین نقاط پایتخت فرانسه رخ داد و پلیس پاریس هر دو مهاجم را بازداشت کرد. زنان مسلمان هم که یکی از آنها به شدت زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل شدند. گفته می‌شود شش ضربه چاقو به یکی از آنها برخورد کرده و ریه‌اش آسیب دیده است. دست یکی دیگر ار قربانیان هم نیاز به عمل جراحی داشته و پزشکان این کار را انجام داده‌اند.

پلیس فرانسه هویت دو زن مهاجم صرفا «زنان سفیدپوست اروپایی» اعلام کرده است. دو زن قربانی هم فرانسوی‌های الجزایری‌تبار هستند؛ کنزه ۴۹ ساله و آمل که چند سال از او جوان‌تر است. پس از فاجعه سر بریدن یک معلم ۴۷ ساله فرانسوی که کاریکاتورهای پیامبر اسلام را به بچه‌های مدرسه نشان داده بود، فشارها در فرانسه بر مسلمانان به ویژه عرب‌ها افزایش یافته است. این در حالی است که فرد مهاجم در ماجرای بریده شدن سر معلم فرانسوی که جوان چچنی بوده و اساسا در این پرونده رد پای عرب‌ها دیده نمی‌شود.

زنان مهاجم در پرونده چاقوکشی زیر برج ایفل به اتهام «حمله به قصد قتل» در بازداشت هستند و باید دید دستگاه قضایی فرانسه در محاکمه آنها چگونه عمل و اقدام می‌کند. هنوز از وضعیت سلامتی قربانیان این حمله گزارشی در رسانه‌ها منتشر نشده است.

کد خبر 559101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha