مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

در این مقاله به معرفی یکی از لباس‌های محبوب استایل‌هایی پاییزی یعنی لباس هودی که به‌تازگی دوباره محبوبیت بسیاری نیز در بین مردم به‌خصوص جوانان پیداکرده، می‌پردازیم تا خرید هودی را برای شما به خریدی آگاهانه بدل کنیم.

image-20201021104403-1.jpeg

لباس‌های پاییزه و زمستانی محبوب‌ترین لباس‌های موجود در بازار هستند. تنوع بالای این لباس‌ها و البته فرم ساختار آن‌ها باعث شده تا بسیاری برای فرارسیدن روزهای سرد لحظه‌شماری کنند. هودی لباسی است که در طول تاریخ بسیار محبوب بوده و در برخی دهه‌ها مثل دهه‌ی جاری، به لباس به صدر پرفروش‌ترین لباس مردانه از سری لباس‌های استایل پاییزه و زمستانی رسیده است. درواقع هودی مردانه و هودی زنانه در طراحی تفاوتی ندارند و شاید وجه تمایز آن در طرح روی هودی یا سایز آن‌ها باشد.

البته طراحی‌های جدید از مدل هودی زنانه و دخترانه امروزه طراحی‌شده است که تفاوت عمده‌ی آن در بلندی یا کوتاهی، هودی است.

به چه لباسی هودی می‌گوییم؟

هودی‌ها لباس‌هایی بسیار شبیه به سویشرت یا ژاکت هستند. مهم‌ترین ویژگی یک هودی کلاهی است که پشت آن چسبیده است. هودی‌ها معمولاً بسیار گرم هستند و از جنس نخ و پنبه دوخته می‌شوند.

  • هودی جلوبسته

محبوب‌ترین مدل هودی‌ها هودی‌های جلوبسته است که به خاطر سهولت در پوشیدن در میان جوانان نیز محبوب است.

  • هودی زیپ‌دار و دکمه‌دار

این نوع هودی در پاییز و اوایل بهار به دلیلی سرمای کمتر نسبت به زمستان معمولاً به‌عنوان لایه‌ی رو استفاده می‌شود و زیر آن معمولاً تیشرت و یا پولوشرت پوشیده می‌شود.
همچنین این مدل در میان تیم‌های ورزشی، ورزشکاران و علاقه‌مندان به لباس‌های بگ و گشاد نیز بسیار محبوب است که این استایل یادآور استایل رپرهای آمریکایی نیز هست.

معرفی ۶ استایل مردانه با استفاده از هودی

این استایل‌ها به شما کمک می‌کند تا قبل خرید هودی مردانه و خرید هودی پسرانه استایل مدنظر خود را انتخاب کنید و خریدی لذت‌بخش داشته باشید.

هودی + تیشرت + شلوار جین

همان‌طور که در معرفی هودی زیپ دار و هودی دکمه دار توضیح داده شد ترکیب هودی زیپ‌دار و تیشرت یا تیشرت یقه ‌دار در روزهای پاییزی و اوایل بهار بسیار مناسب است. به این ترکیب شلوار جین را بیفزایید تا یکی از محبوب‌ترین استایل‌های کژوال را داشته باشید.

هودی + کت چرم + شلوار کتان و شلوار جین + بوت

یکی از بهترین استایل‌ها کژوال برای زنان و مردان ترکه‌ای و قدبلند هودی جلوبسته همراه با کت یا کاپشن چرم است. این استایل برای روزهای بارانی بسیار مناسب است. برای این استایل شلوار کتان و جین جذب بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید که رنگ شلوار را تیره انتخاب کنید چون باعث می‌شود پای شما خوش‌فرم تر به نظر آید. در پایان نیز بوت و نیم بوت چرم مکمل این استایل است.

هودی + جین

ترکیب هودی و کت جین، یک استایل جذاب و راحت استایل‌های روزمره است. این محبوبیت در حدی بوده که طراحان را بر آن داشته که این دو را در قالب یک لباس تلفیق کنند و از آن مدل کاپشن جین کلاه دار را طراحی کنند.
 

هودی + کت، استایلی نیمه‌رسمی و جذاب

یکی از نگرانی‌هایی که در زمستان وجود دارد این است که دراستایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی نمی‌توان انتظار گرمای زیادی داشت اما ترکیب هودی که در ذات یک لباس کژوال (روزمره) است با یک کت رسمی یک استایل گرم و درعین‌حال نیمه‌رسمی می‌سازد.

بدیهی است که رنگ هودی نیز در میزان رسمی‌شدن لباس بسیار مؤثر است و استفاده از رنگ‌های تیره برای هودی می‌تواند به استایل شما کمک کند.
در پایان نیز استفاده از یک شلوار جین تیره یا شلوار مشکی کتان می‌تواند استایل شما را زیباتر کند...

هودی + کاپشن

ترکیب هودی و کاپشن میان جوانان بسیار موردتوجه است. این ترکیب در روزهای سرد سال بسیار مناسب و راحت است. گرمای زیاد این ترکیب باعث می‌شود شما در فعالیت‌های طولانی بیرون از خانه نیز احساس گرما کنید و از طرفی هم نیازی به پوشیدن لباس‌های فراوان ندارید که آزادی عمل هم از شما گرفته شود.
توجه داشته باشید که در این استایل با توجه به نوع استفاده‌ی شما رنگ هودی نیز تغییر می‌کند اما درواقع شما هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. هودی انتخابی در این استایل نیز می‌تواند شامل هودی زیپ‌دار یا جلوبسته یا دکمه‌دار شود و در این نوع لباس نیز محدودیتی ندارید.

هودی + پالتو، با رسمی‌ترین لباس هم یک استایل کژوال بسازید!

ترکیب هودی به همراه پالتو، استایلی جذاب برای آقایان است. ترکیب لباس‌های رسمی و کژوال همیشه استایل‌های هوشمندانه و خلاقانه می‌سازد. ترکیب هودی و پالتو نیز ازاین‌دست ترکیب‌ها است.
همراهی هودی و پالتو برای مراسم‌ها و جشن‌های رسمی مناسب نیست، اما این ترکیب برای قرارهای دوستانه در روزهای سرد بسیار کارآمد است.

 

کد خبر 559069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha