رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب دنبال شد و در مهمترین بازی پاری سن ژرمن در خانه مغلوب منچستر یونایتد شد.

بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی که در زیر باران شدید در پایتخت فرانسه برگزار شد. تیم منچستر یونایت موفق شد در نیمه اول با لطف داور ویدیویی روی یک ضربه پنالتی به گل برسد. در دقیقه ۲۱ و با خطای دیالو روی آنتونی مارسیال شیاطین سرخ صاحب  پنالتی شدند. ضربه اول برونو فرناند کاپیتان پرتغالی منچستر توسط کیلور ناواس مهار شد، اما  داور به کمک داور ویدیویی به دلیل اینکه دروازه بان کاستاریکایی از خط جلوتر آمده بود و  دستور به تکرار پنالتی را صادر کرد. برونو فرناندز این بار خلاف جهت حرکت ناواس موفق به گلزنی شد.

در دقیقه ۵۷ پاری سن ژرمن  به گل تساوی رسید. روی ارسال کرنر  نیمار از سمت چپ مارسیال به شکلی حیرت انگیز و با یک ضربه سر اشتباهی دروازه خودی را گشود و بازی به تساوی رسید.

در دقیقه ۸۷ شلیک زیبای مارکوس رشفورد مهاجم منچستر که روی پاس پوگبا صاحب توپ شده بود برای دومین بار تیم انگلیسی را صاحب گل کرد تا پیروزی فصل گذشته آنها در پاریس تکرار شود. در بازی دیگر گروه H لایپزیک با دو گل از سد باشاک شهیر عبور کرد.

در سایر بازی ها بارسلونا در نیوکمپ میزبان فرنس واروش مجارستان بود و با نتیجه ۵ بر یک پیروز شد.

گل‌های این بازی را لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۷، آنسو فاتی ۴۲، فیلیپ کوتینیو ۵۲، پدری ۸۲ و دمبله ۸۹ به ثمر رساندند.

ضمن اینکه در این بازی در دقیقه ۶۸، پیکه مدافع بارسلونا بادریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

در دیگر دیدار لاتزیو در رم میزبان بورسیا دورتموند آلمان بود و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

گل‌های لاتزیو را ایموبیله ۶، هیتز (گل به خودی - ۲۳) و آکپرو ۷۶ به ثمر رساندند. تک گل دورتموند هم توسط هالند در دقیقه ۷۱ زده شد. رویارویی چلسی و سویا هم در لندن بدون گل به پایان رسید.

رن فرانسه و کراسنودار روسیه هم به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این بازی گویراسی ۵۶ از روی نقطه پنالتی برای رن و رامیرز ۵۹ برای کراسنودار گل زدند

کد خبر 558951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha