مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

پیکر مطهر شهید فرمان پوریعقوب از اهالی بخش اسالم شهرستان تالش پس از ۳۵ سال در مناطق عملیاتی شناسایی شده و به زودی تشییع و خاکسپاری می‌شود.

فرمان پوریعقوب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش روز سه‌شنبه ۲۹ مهر گفت: شهید پوریعقوب اهل روستای شیخ محله بخش اسالم بوده و پیکر مطهر ایشان از طریق آزمایشات دی‌ان‌ای شناسایی و امروز هویت شهید به خانواده او اعلام شده است. این شهید گرانقدر در جنگ تحمیلی سرباز لشگر ۲۱ حمزه بوده و در ۲۳ بهمن ماه سال ۶۴ در شهر آبادان به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

مسلم همتی افزود: آئین وداع با این شهید والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شامگاه شنبه در یکی از مساجد تالش برگزار و پیکر مطهر او روز شنبه در تالش و اسالم تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. شهیدان، سرمایه‌های ملی نظام و انقلاب هستند و با برگزاری یادواره‌ها، یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

شهرستان تالش ۲۸۵ شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و ۱۲ شهید گمنام نیز در این شهرستان خاکسپاری شده است. تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 558857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha