بازار سهام امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه را در ساعت اول معاملات با افت شروع کرد و شاخص کل با کاهش ۲۸ هزار و ۵۰۴ واحد در محدوده یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد قرار دارد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۹:۴۸ شاخص کل با ۲۸ هزار و ۵۰۴ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۵۱۲ واحد کاهش به رقم ۳۹۸ هزار و ۱۳۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۴ هزار و ۱۹ معامله به ارزش ۸ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، بانک ملت و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۱۷۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۱۰۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۸۰ هزار و ۵۸۷ معامله انجام داده‌اند که ۴ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس،  فولاد هرمزگان جنوب، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مدیریت انرژی امید تابان هور و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 558698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    ایران چی داره ک بورس داشت باشه
  • آرش شمس IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    1 0
    امان از این اگر ها.....