تالار شیشه ای امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه را با افت سنگین آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با کاهش ۵۱ هزار و ۸۹۱ واحد به کانال ۱.۴ میلیون واحد بازگشت و در پایان کار معاملات بر عقربه یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۱ هزار و ۸۹۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۶۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۷۳۵ واحد کاهش به رقم ۴۰۰ هزار و ۷۰۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۳۹ هزار و ۵۸۵ معامله به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۴۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۲۷۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۸۱ هزار و ۲۳۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۹ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 558532

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha