یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

دستیار جدید محمود فکری رسما کارش را در کادرفنی این تیم شروع کرد.

محمود فکری

به گزارش همشهری آانلاین به نقل از ورزش سه، طی روزهای گذشته بحث اضافه شدن یک مربی به کادرفنی استقلال حواشی زیادی ایجاد کرده بود. در این بین یکی از افرادی که نامش به عنوان گزینه مطرح می‌شد، امیدعلی دفتری مربی ایرانی شاغل در خارج از کشور بود.

نام امیدعلی دفتری در شرایطی مطرح شد که او در فوتبال ایران چهره شناخته‌شده ای نیست اما او که ساکن خارج از کشور است در خارج از کشور در تیم های مهمی مربیگری کرده است.

با وجود جنجال‌های پیش آمده این مربی بعد از حضور در ایران و ملاقات با محمود فکری رسما کارش را با آبی ها شروع کرد. دفتری از امروز هم در تمرینات استقلال حضور یافت و در کارهای بدنسازی و تاکتیکی حضور فعالی داشت.

این مربی مدرک مربیگری A یوفا را در اختیار دارد و در رزومه‌اش سابقه همکاری با باشگاه والنسیا به عنوان مربی آکادمی این باشگاه دیده می‌شود. دفتری همکاری هایی را هم با باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس داشته و  دوره کوتاهی را در انگلیس گذراند و از حدود چهار سال پیش در آمریکا بوده و ۳ سال با باشگاه نیو انگلند روولوشن همکاری کرده و سال گذشته با باشگاه دالاس همکاری داشته و حالا به ایران برگشته است.

مربی جدید استقلال در زمینه آنالیز، بدنسازی و مربیگری تخصص و تجربه دارد و حالا باید دید چگونه می‌تواند به محمود فکری در راستای موفقیت آبی‌ها کمک کند.

کد خبر 558256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha