تالار شیشه‌ای امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه را با افتی سنگین آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با کاهش ۴۷ هزار و ۱۷ واحد بر پله یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد نشست.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۷ هزار و ۱۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۵۱۵ واحد کاهش به رقم ۴۰۶ هزار و ۴۴۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۷۵ هزار و ۴۴۳ معامله به ارزش ۶۳ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۵۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۲۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۹۳ هزار و ۴۰۴ معامله انجام داده‌اند که ۳۴ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 558172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 76
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    131 5
    در بورس را گل بگیرید وتعطیل کنید
  • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    161 2
    این بورس نیست تالار قمارخانه است اول و آخرش برباد رفتن پول مردم ناآگاه است که تا دیر نشده باید به فکر خودشان باشند و گرنه کل سرمایه شان را از دست می رود.
  • سهام دار عاصی شده IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    161 8
    این بورس صاحب ندارد مدیر ندارد آقای ریس جمهور بیا جواب من و امثال من را بده که ۷۰ درصد از اصل پولم را از دست دادم تازه میگویید بیاید سهام دارا سوموهم بخرید اگر سهام شما طلا باشد من دیگر نمیخرم و خرید هر گونه سهام دولتی را تحریم خواهم کرد چون اطمینان به کار شما ندارم چون توسط شما تمام پولم سوخت شد خیلی نفهم باشم که باز از همان سوراخ گزیده شوم این سهام هم اگر طلا باشد هم مال خودتان چه برسد سهام ورشکسته بانکی اگر بیشتر از یک میلیون این سهام را فروختید من میام میگم اشتباه کردم بدانید مردم همه آگاه هستند احتیاج نیست کسی خوب و بد را بشان نشان بدهد دیگر گول شما را در بورس با خرید سهام دولتی را نمیخورند و به خرید این نوع سهام نه خواهند کفت و این را خواهید دید چون فقط میخواهید بیندازید و بروید دیگر چه خواهد شد میگویید به ما ربطی ندارد البته این نوع حرف را کادو پیچ تحویل ما خواهید داد.
  • ناشناس SE ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    خداکنه وضعیت بهتر بشه وگرنه بدبخت میشم