سیتی که همچنان خود را مشتری مسی می‌داند به گفته نشریه دیلی استار پیشنهاد عجیبی به بارسلونا برای خرید مسی ارائه کرده است. پیشنهادی که البته بسیار مضحک به نظر می‌رسد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی در تابستان امسال در آستانه جدایی از بارسلونا بود اما ستاره آرژانتینی در نهایت تصمیم گرفت تا در جمع کاتالان‌ها باقی بماند. گفته می‌شد سیتی حاضر است غرامت فسخ قرارداد مسی را به بارسلونا بپردازد و برای مسی هم دستمزد نجومی ای در نظر گرفته است.

 با این همه بعد از تصمیم مسی برای باقی ماندن در نیوکمپ مهم ترین دغدغه هواداران بارسلونا تمدید قرارداد کاپیتان تیم‌شان است. قراردادی که در تابستان امسال به پایان می‌رسد و مسی بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود. سیتی که همچنان خود را مشتری مسی می‌داند به گفته نشریه دیلی استار پیشنهاد عجیبی به بارسلونا برای خرید مسی ارائه کرده است. پیشنهادی که البته بسیار مضحک به نظر می‌رسد. 

دیلی استار نوشت که سران منچسترسیتی قصد دارد در پنجره زمستانی لئو مسی را با ۱۵ میلیون پوند (۱۹ میلیون یورو) خریداری کنند. رقمی که برای انتقال کاپیتان بارسلونا بسیار ناچیز است.  ایده منچسترسیتی هم این است که اگر ۱۵ میلیون پوند را بارسلونا نپذیرد، تابستان آینده به صورت رایگان او را جذب خواهد کرد. 

کد خبر 558090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha